Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Wednesday, November 12, 2008

JAMUAN PERPISAHAN

Pagi tadi ada jamuan di Aulad Perdana. Programnya, main-main, makan-makan dan posing-posing. Anak-anak seronoklah. Maklumlah, tak payah belajar. Lepas main, makan pulak. Makanan boleh tahanlah banyak. Sampai tak habis makan.
Ni anak-anak tengah berebut kerusi nak duduk. Game lah ni.


Sukanya bila dah dapat duduk. Yang tak dapat kerusi kenalah pergi tepi ye......












Ni acara bagi hadiah la pulok.




















Muka tangkap sayu. Sebabnya kawan lain dapat hadiah. La.. yang dapat hadiah lima orang je. Yang dapat nombor satu sampai nombor lima. Tengok muka macam ni yang cikgu Hidayah tak tahan ni. Terus pergi kedai beli apa yang patut.








BEFORE





















AFTER



Yang ini muka selepas dapat kehendak hati. Um alahai........











Acara makan-makan pulak.

















Bergambar ramai-ramai. Lambai-lambai ucap selamat berpisah. Uwa.....wa.....

1 comment:

hidayah said...

tu la pasaii..
tahun lepas lagi best...ada yang tangkap sayu pasai mak terlupa nak beli kek untuk birthday dia..

zooommm...beli kek segera kat kedai kek Aina.

Mujur kedai dekat, kalau tidak jenuh jugak nak memujuk hati hati yang tangkap sayu tu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...