Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Thursday, June 18, 2009

Ada di sini Tak ada di sana

Bandung!!!!!
Here we come.



Sebenarnya tak adalah nak menyoping sangat. Cuma orang kata barang kat bandung ni lebih murah daripada di tanah abang.



Habis satu Bandung cari air bandung. Rupa-rupanya air bandung ada kat Malaysia je.

9 comments:

Monkey D Luffy said...

err

jumpa artis indon... kirim salam aku ya

Insyirah said...

Saya suka air bandung cincau. Atau juga dikenali sebagai bancau. Ngeh3x... ;p

julietchun said...

agaknya dari mana dapat nama air bandung tu? Panas2 ni sedap minum air bandung.

Mas said...

La...ingatkan apa tadi. Berkejar nak baca bile tengok...rupanya air bandung. Tipah tertipu u.

AZANI said...

jauh cari air bandung, agaknya terlanjur berjalan, cari carilah ye kakpah.sambil menyelam minum air orang kata.mungkin kat sana nama dia lain kot kak,air malaysia ke?

lupekanje said...

banyak gak yg ada di sini tk ada di sana kan kpah..
Kiranya, Bandung tiada air bandung ya bukkk......
lekas pulang bukkk....
faris sudah rindu...

iina said...

kak leh wat bisnes tuh kak jual air bandung.. mee bandung heheheh.. kak tudung utk den jgn lupo yo ;)

a kl citizen said...

kat bandung ada tak air perlis .... atau air kota bharu ...?
kita ni asyik dok impot nama orang lain je.. diorang tak teringin ambik nama kita pun ya...

Nizam.Ariff said...

Bila nak balik nih?
Ke dah balik?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...