Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Saturday, February 6, 2010

Jalan-jalan kat Alamanda

Mana tiket tadi?

Aku mengelobek henbeg yang penuh dengan sampah sarap, tercari-cari, teraba-raba dan akhirnya aku menghulurkan tiket itu kepadanya. Tiket yang bakal ditelan mesen autopay.

Panjangnya que.

Mesen depan tu takde orang!!.

Rosaklah tu. Sebab tu takde orang.

Dengan tiket di tangan, suami berbaris. Panjang. Dan baris itu bergerak perlahan. Mata aku melilau mencari anak-anak aku yang sekejap tadi ada di sebelah.

Ke mana pulak bebudak ni. Orang dah nak balik ni.
Mata aku tercari-cari lagi dan akhirnya nampak kelibat mereka. Aku gamit memberi isyarat mahu pulang.




Suami sudah hampir ke depan tetapi aku lihat tetiba saja dia keluar barisan dan menuju ke mesen yang dikatakan rosak tadi, berdiri di belakang seorang lelaki. Aku menghampirinya.

Apa hal?







Hehe.. yang tadi tu mesen ATM.

Wakaka... macamana aku pun tak perasan.

kakpah

4 comments:

sakurasa 2 said...

hehehe betul kak pah mesin atm n mesin outopay tu dekat2 ajer kekadang sakura pun terkeliru...

Azita Zain said...

kakpah kena pakai spek beso ni!!

kakpah said...

sakura, betul tu. Masih berbulan madu?

Azita, keh..keh..

Kak Nora said...

LOL, hajah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...