Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Wednesday, June 9, 2010

The name is tarnished just because the negligence of one person

Salam


a joy today
doesnot promise a long-lived
happiness
for tommorrow stores
another story
another version
.
.
always expect
the unexpected
as i am experiencing it
these few days
and
it tears
my heart




kakpah

19 comments:

nazaTIMsuria said...

ujian yg berat utk org yg tabah..
mari kite lulus ujian Allah ni! hehehe

Ms.Lilies said...

moga ok semuanya...

Tijah said...

kak...

take care ok.

indahhouse said...

salam kak pah,
Moga bersabar kak pah. ujian tu.. kak pah hubungi jer kosmo, complain hal ni. berita harus telus, bukan cari publisiti sahaja.
Al Fatihah untuk arwah.. saya slalu seram bila tengok van2 skolah ni. laju semacam bila bawak.

Kak Nora said...

Salam hajah,
Saya baca kosmo online. Tau kepala tak tau ekornya. Berita tak habis. Apa-apa pun, bersabar ya, hajah.

DrSinga said...

tu lah...kita baca tadi..
and rasa macam kenal je...
Sabar Kak...

Azita Zain said...

kakpah, ni cerita pasal adik Aliyah Humaira tu ke? dia anak didik kakpah ya?
sabar dan berdoa banyak2...

NORMI BINTI HAJI MAT YUSOF said...

tak pe kak pah ujian untuk memudahkan hisab di akhirat nnt....

semoga segalanya settle dgn baik,insyaallah.

kakchik said...

mashaallah... semoga Allah berikan kakpah kesabaran yang tinggi dan ketabahan menghadapi apa jua yang berlaku. semoga Allah permudahkan.

tasekM said...

tabah ye kak....

:(

KAKTINY said...

Ujian Allah dtg pelbagai cara..

:(

...

julietchun said...

moga semuanya ok

Nizam.Ariff said...

Sabar, sabar dan sabar...

lupekanje said...

always expect
the unexpected ???

aper tu kak..? wat happen?

Ku Tak Sempurna said...

innalillahiwainnailaihirojiun

.
.

dari Dia kita dtg, kpdNya kita kembali

ada hikmah di sblknya

Ku Tak Sempurna said...

sabar ya kakpah... kebenaran akan terserlah jua

Catwoman said...

Salam Kak Pah......

Sy juga seperti teman2 lain b`simpati dgn apa yg telah t`jadi.

Sy baca dlm newspaper pagi tadi, rasa mcm kenal nama AULAD. Sy t`fikirkan pd Akak.

Sabar byk2, Kak Pah.

AuntieYan said...

Salam Kak Pah,

Semua ini adalah ketentuanNYA...setiap yang terjadi ada hikmah disebalik nya.

Mak Su said...

salam ziarah...tak tahu nak cakap apa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...