Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Saturday, March 12, 2011

GA Updates

Alhamdulillah, sambutan pada GA yang kakpah anjurkan sungguh menggalakkan dan terasa amat meriah pula. Kakpah mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih pada mereka yang sudi menjayakan GA ini walaupun peluang untuk menang terasa amat tipis kerana ramai yang join.

GA ini akan tamat secara rasminya pada jam 12:00 malam 12 Mac.  Keputusan akan kakpah umumkan pada hari Isnin petang atau malam, InsyaAllah.

Sekian.

Kakpah

8 comments:

~ Cik Azz ~ said...

Alaaa....

Tak sempat nak join...

hehe...

ckLah said...

Selamat bercuti kakPah (err..Aulad cuti ke tak...?)

Ummi Humaira said...

salam kak pah...

ummi tak sempat nk join GA tu, duduk dpn pc nie pun sekejap2 jer , ni dah nk ke Putra Jaya plak ...ada kenduri lg...

selamat mengadili pertandingan....
selamat bercuti...

kakngah said...

kakngah dh jointtttttt!!!
[sambil angkek tgn]

Insan Marhaen said...

sori le, IM tak join... min alif lam sim...

pak long said...

salam buat kakpah..
saspen jer....

ibuintan said...

kakpah ...ada juri jemputan tak?

AZANI said...

salam hajjah
saya ucapkan tahniah pada bakal pemenang,pada yang bakal kalah cuba lagi tahun depan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...