Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Monday, March 14, 2011

RESULTS!!!

Salam.



Setelah menulis nama semua peserta dan menggulung setiap nama seperti di dalam gambar, maka cabutan untuk pemenang pun dibuat.  Pemilihan adalah telus.  Tidak ada pilih kasih kerana kebanyakan mereka yang mengambil bahagian adalah tidak kakpah kenali.

Terima kasih pada yang mengambil bahagian.  Tahniah kepada pemenang dan cuba lagi lain kali pada yang kurang bernasisb baik.

Mereka yang bertuah adalah:

Pertama



Mungkin nama purple membawa tuah untuk adik ini  mendapat kain purple.

kedua


 ketiga




keempat




kelima




keenam







Kepada pemenang, TAHNIAH.  Sila berikan nombor telefon dan alamat pada kakpah di teepahanim@gmail.com



Kepada yang kurang bernasib baik, cuba hit counter 88888
Berikan bukti dan ada hadiah istimewa menanti anda.  Sambil-sambil itu, jangan lupa klik klik encik nuffnang di atas. Bagi up sikit tabung (hehe).

Sekian dimaklumkan.  Terima kasih.

Kakpah

28 comments:

pB said...

1354 lagiiiiii


banyak tuuuuuu

azzey said...

Tahniah kpd yg bertuah ye...:)

Kaseh said...

wahhh tahniah pada pemenangg..hehe purple tu yg rasa bertuah sgt2 sbb dia mmg suka sgt pepell....

kucingorengemok said...

takpe, takpe, kita tunggu kak pah anjur contest yang hadiah kabinet dapur, hehehe >:)

kakngah said...

tahniah pd yg menag... xder jeki kali ni. cubo koja 88888 tu lak.. hihihi!!!
potang ni nak joging. up stamina. hiks!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

yeyeyeyeyeyyeyeyeyeyeyyeyyeyeye kakpah..muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sayang kak pah sangat..hahahahah eh ober taw...suka sangatttttttttttttttt

deqlis said...

terima kasih,,,
deqlis dah email detail:)
tahniah kpd pemenang lain jassnani, rosila,azie, inahasandan purplelicious love..:)

Fadzillah Kamarudin said...

tahniah kepada pemenang...

Ena said...

Tahniah wat eida purple.. memg menajdi betul lah pepel dier.. :D

tahniah juga wat semua pemenang.. :D

Kakzakie said...

Wah... baju raya dah dapat dah... Tahniah sebab nama pun purple dapatlah dia.

kakcik said...

Tahniah kepada semua pemenang. :)

Cik Dya said...

huwaaaaaaaaaa..tak dapat apron tuh.malas laa nak masak.huhu

|| a - j . E . E || said...

ala tak menang..... hehe congrats untuk yang menang... :D

kakyong said...

tahniah buat semua pemenang...



Jom join contest Aksi si Cilik Berbasikal

n3 terkini kakyong.com
Makan-makan di rumah baru MakNora
2nd batch : Peserta aksi si cilik berbasikal
Segmen review no 5 : transformed housewife @ nur adyani

ibuintan said...

tahniah kepada semua pemenang.. takdo joki

aNIe said...

Tahniah pada yang menang...

Kak Pah...cantik2 hadiah yg dimenangi...semoga Kak Pah dimurahkan rezeki...

shahjiehan said...

nk jugakkk!!! ala....xaci la..hadiah utk pmpn je... uhuk3

AZANI said...

sakam hajjah
tahniah pada pemenang pemenang semuaa...

Izan Ishak said...

tahniah pada semua pemenang!

Yunus Badawi said...

Tahniah kpd yg berjaya.

Ramai yg saya tak kenal. Tentu kawan baru kakpah ni.

kak long said...

bRU Nk melRm bju kale purple rayo tahun ni...tak do joki...huhuhuuhuh!!!

S..U..D..@..I..S said...

tahniah pada pemenang
yg x menang tunggu kak pah wat GA lagi...

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Tahniah pada purple dapat tempat pertama.kak pah , nama kita bila nak sebut. Sampai nak terlelap tunggu kak pah panggil ni. kalau tak de, kita balik dululah.

LyNn'Azlina said...

tidak bertuah nampaknya...tahniah buat smeua yg bertuah

kayteeze said...

Tahniah kepada pemenang.... :)

JaSSNaNi said...

kak pah.. nani dah email detail.. thanks kak pah.. muaahhh 100X..

and

tahniah kepada semua pemenang lain.. :)

~ Cik Azz ~ said...

huhuhuhu...


sodih tak dapek adiah... sobbbsss....

hahaha... sajo yoo nak monggodik jap...

inahasan said...

Maaf ina baru tau ina pemenang ke-2 dah email tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...