Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Saturday, July 30, 2011

Acar

Bila ke sini, memang tak sah lah kalau tak beli strawberry. Sebab di sana sini ada saja strawberry.



Tapi acar strawberry?  Inilah pertama kali aku jumpa.  Itupun sepupu aku yang tinggal di CH ni yang bagi .  Kalau tak, aku pun tak tahu.
You all pernah cuba?




Besok dah ahad. Malam besok dah solat tarawikh.  Selamat menyambut ramadhan.

ibundo

13 comments:

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum akak...
selamat menyambut ramadan gak buat akak sekeluarga....
akak... nak ckit strawberry tu.. nak bubuh kat choc kek nie.. hehehehe

lupekanje said...

penah beli ni kak...kirim kat anak tokey ladang stoberi... taman agro almashoor yg satu opis...
sodap gak acar he nih...

Acik Erna said...

kak pah tak tau pun ado acar strawberry ni..
nak raso jugak lah..kojap gi nak tpn kawan yang nak naik cameron potang ni

Citarasa Rinduan said...

wah!!
meriahnya....

ibundo, ayu tak pernah nampak lagi acar s,berry.. sure lagi menyelerakan rasanya

selamat menyambut ramadhan al mubarak, sama2 kita berterawih ya..

Amie said...

bestnya tengok strawbery.... dah lebih 20 tahun tak pergi CH, terakhir petik strawbery di Bandung....Mac lalu.

Selamat berpuasa Ibundo...

cikmanggis said...

salam kak pah..apa rasa acar stoberi tu kakpah?...kakpah selalu terawih kat mana kakpah?masjid bangi depan yummy ke?..selamat berpuasa buat kak pah seisi keluarga.

Cik Ina Do do Cheng said...

kak pah bestnya makan acar ngan nasi panas. segar bugar strawberry tu.

puasalah kita ye lagi dua hari.selamat menyambut bulan ramadhan kak pah.

~farra_~ said...

kami sekeluarga terawikh bersama2 di rumah saja setiap tahun berimamkan ayah.

Aku said...

Selamat menyambut ramadhan kak...
minta maaf jika ada komen2 yang tak semenggah...

kucingorengemok said...

selamat menyambut ramadhan & selamat beribadat, kak pah

ibundo said...

Diana,
selamat menyambut ramadhan

acik,
tu la.. baru sekali ni jumpo

erna,
suruh carik kek taman sedia yo

ayu,
selamat menyambut ramadhan

ibundo said...

amie,
selamat berpuasa

cikmanggis,
belum rasa lagi hehe..


cik ina
selamat berpuasa

aku,
selaamat nyambut ramadhan

kog,
selamat menyambut ramadhan

deqlis said...

salam kak pah...miss u..:-)

moga ceria2x yer...n selamat berpuasa..


jem pernah makan, acar nyer belum pernah lagi makan...harus cari klu ke CH nie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...