Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Wednesday, August 10, 2011

Kalau pekenan jenguklah



ibundo

13 comments:

kakcik said...

Jap - nak pergi jenguk ni... :)

Kakzakie said...

Kakak dah selalu masuk dapur kakpah ikut resepi sebab nak buat macam dlm gambar yg ditepek. Tapi selalu tak sama kata anak kakak...Huhuhu.....

NM02 said...

ok, ai jenguk skang

~ Cik Azz ~ said...

Iyoo...

Bokonan nak makan apo yg akak buek tu.. Nak buek sendiri takut tak menjadi lak deh... hehe...

AzeedA said...

jenguk-ing now!

AZANI said...

baru tengok iklan nya,,dah penuh mulut...

kaklong said...

memang bekonan,mano resepi ea?

Acik Erna said...

memang bekonan..nak poi jenguk dapo kak pah jap.

musollahehsan said...

SALAM,
BEST NAMPAKNYA ! KUIH ATAU LAUK NI ?

CT NoArIzAh ArIs said...

Selalu sgt sy ke dapur tu kekadang leka tgk akak masak..akak nmpak x sy kat sana..hihihi!!

sal said...

sedapnya...berkenan...

secangkir madu merah said...

sodap.. tengok gambar sambil telan air lior.. nasib baik dtg malam2..klu siang buat kurang pahala je..

ibundo said...

okay, kalau dah tengok.. bawaklah balik resepi tu sekali. Senanng-senang boleh buat hehe..
selamat berpuasa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...