Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Friday, March 9, 2012

Krim?

Cikgu suka tak kue krim muka?

Kue krim muka?

Ya!!.. saya suka.  Sedap tau.  Cikgu nak rasa?

gambar diambil di sini


Siapalah aku kalau anak-anak tadika ni tak ada.  Selamat bercuti!!!!

ibundo

23 comments:

Kakzakie said...

Hehehe.... seri muka dia kata krim muka:) Untunglah kakpah dapat selalu bergaul dgn budak-budak yg tak ada dosa...

bujal X said...

perisa fair n lovely ke perisa olay? keh keh~~

ejaMaria said...

bole bayangkan... comel-comel besar Luqman tu bercakap... hihihi...

kakcik said...

Sedap tu Kak Pah. Lemak berkrim disukai ramai. :)

kaklong said...

rindu dgn bdk2 tu kan kak?

KhaiRin : anies said...

pelik bebeno nama nyer hehehe

miloais milo said...

iols suker jugak kak pah kuih kirm muka tu....
sedapppppppppp!~

Tijah said...

comellll. saya pun suka kuih ni tapi krim saya pakai kat muka saja.

Aku said...

ye la...
dah 'pakai' kue krim muka, barulah muka berseri...

Hjh Noralenna Abbas said...

Boleh buat modal nama kuih ini.

ibundo said...

kak zakie,
diorang nilah penghibur

bujal,
perisa simply siti

maria,
silalah kau bayangkan. Mesti cun punya..

kakcik,
haha

kaklong
diorang ni mntah rindu ntah tidak kek kitorang. hepi yo tadi bilo cakap cuti sominggu.

khairin,
selalunya yang pelik tu yang laku haha

miloais,
hensem nampak. Pakai kue krim muka ke

tijah,
kalau pulut lotak kek muko kiro macam masker ko tak..

aku,
pandai..pandai..

kak hajah nora,
haha..

mamawana said...

Wah sedapnyer... memang lemak berkrim dan berseri2 muka lepas makan kueh ni..

sal said...

tentu sunyi kerana teringat anak2 tu..

cahya indah said...

nak sikit kue krim muka tu, Bundo..dah lama tak makan. hehe. selamat bercuti Bundo :)

Acik Erna said...

assalam kak pah..pandai anak murid cik gu..he he

Ena said...

kue krim muka... pun krim muka lah.. janji leh makan kan.. lama x makan..

S..U..D..@..I..S said...

bestnya ngadap muka budak2 yg suci ....
yg cakap pelat tu cutenya....

~ Cik Azz ~ said...

Jangan ado yang poie tepek krim kue ni kek muko masing2 dah la.. Kang tak pasal2 jadi hulk lak, muko dah naik ijau... hehehe...

Solamat bocuti kak.. Rehat pueh2 yoo...

ibundo said...

Mamawana
Haha..

Sal, dioranglah penghibur..

Cahaya,
Sedap kue ni tp tak boleh makan bebanyak

Erna,
Kelaka bebudak ni

Ena,
Apa ada pada nama kan? Haha

ibundo said...

Sudais,
Yang nak buat darah tinggi naik pun dorang ni la haha..

Azz,
Tepek kek muko buleh buek mask.. Berseri muko jadi e

ibuintan said...

kakPah.. sodap tu

yg ijau ko yg putih yg nak ditepek kek muko tu?

Amie said...

Ha ha hahah... nama baru ye, tapi ada sangkut paut jugakalah sebab berkaitan dengan muka...

ibundo said...

ibuintan,
Yang mano pun buleh. Kok nak lobeh melokit buh yang putih..

amie,
haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...