Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Wednesday, January 28, 2009

HAPPY BIRTHDAY


The loudest thunder
might trembles the sky
The greatest quake
might shatters the rocks, blinding your eyes
The angriest wind
might ferociously blows, ignoring your cries
BUT
the loudest thunder
the greatest quake
the angriest wind
are no match
to my love for you
Happy Birthday My Dear Husband


p/s semalaman ni pikir nak karang poem ni.

9 comments:

Mak Su said...

wow! happy birthday.

memang besar mesej kak pah.. :)

Hamirdin b Ithnin said...

wokeh!

Tijah Lawa said...

waaaa!!! asben jawab wokeh jer k.pah?? hehehe!

kakpah said...

Haah lah korang. Moleleh otak kelua ikut telinga niha dia jawab wokeh je. Belanja la aku makan spesel sikit. Busuk-busuk pun kat equatorial tu ha. Malam ni kang aku nak mogok masak. Ha.. apa macam!

lupekanje said...

hepi besday to ur dear husband...hehe.

ala kpah...masak spesel la utk dia...air tgn isteri tu lagi bagus dari air tangan sesaper tah kat hotel ato kedei makan tuh...

kakpah said...

erkk.. iye ke cik. Acik taknak sokong kakpah ke. Ala.. sekali ni je. Besok kakpah singsing la lengan baju ni balik.

Tijah Lawa said...

kakpahhh!! sey sokong kak pah. sbb tadi org tu koba nak buek sambal otometik cam zaman bujang eh maghin??

iina said...

uihh kak respek ahh walau badai puting beliung melanda cinta akak tetap pado cik abg sorg hhehehe

ptut akak tampal sajak tu lotak kek cermin bilik kak ari2 tgk senyum jek ;)

kakpah said...

Tijah. sambal otomatik? hehe setau akak tu lauk oghang maleh tu.

iina, ni nak tepek dopan cermin la ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...