Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Friday, January 23, 2009

RONDA-RONDA REMBANG JUMAAT


Hari Jumaat.
period terakhir : solat

Anak-anak di ajar praktikal solat. Mereka bukan sahaja boleh melakukannya dengan baik malah boleh menghafal bacaan-bacaan dalam solat dengan baik juga. Sejuk perut mak yang mengandung (dan juga perut ayah ye!..)


Tapi selepas itu timbul rasa kesal, sebal, meloya nak termuntah apabila orang sibuk sembahyang jumaat, ada KAUM terlebih umur yang masih berkeliaran ke hulu ke hilir. Dan kaum itu jantinanya bukan perempuan.

7 comments:

ashley said...

yang merayau tu bertaraf MUSAFIR..

he he he..

Yunus Badawi said...

Kalau semua lelaki yg mukalaf pergi solat Jumaat dah tentu tak muat masjid.
Kita kena teruskan usaha dakwah agar mereka diberi hidayah.

kakpah said...

hehe.. permisi pak. permisi. (tutup muka, malu)

ashley, ramai nau yang musafir. tu yang bengkek.

YB, tiap kali jumaat macam tu lah akak tengok. Ramai na yang mundar mandir dalam shopping komplek, beli belah dan makan-makan.

Nizam.Ariff said...

Ye ke?
Jumaat depan aku nak rayau tengok betul ke tak.

Mak Su said...

hhmmmmmm :(

iina said...

kak diorg ingat ari sabtu kot p jejalan shopping mopping ;)

ashley said...

Eh..mana komen yang mula mula sekali?
dah tak der??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...