Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Friday, May 8, 2009

Untuk Siapa Yang Memahami

aku mengangkat gagang telefon dan meletakkannya ke telinga. Nombor di tekan.

Untuk pertanyaan, tekan satu. Untuk bayaran bil, tekan dua. Untuk lain-lain, tekan tiga.

Tittt.. tekan 1

Pertanyaan untuk bla bla tekan satu. Untuk bla bla tekan dua. Untuk bla bla tekan tiga.

Tittt.. tekan dua

Untuk kes urgent, tekan satu. Untuk kes kurang urgent tekan dua. Untuk kes tak urgent langsung, tekan tiga.

Titt... tekan satu.

Untuk kes urgent yang perlu tindakan segera, tekan satu. Untuk kes urgent yang tidak perlukan tindakan segera, tekan dua. Untuk kes urgent yang tak perlu tidakan langsung, tekan tiga.

Titt... tekan satu.

Pegawai kami sedang sibuk. Anda akan dilayan sebentar lagi.

Tralalala...tralala...tralala... (ada musik untuk halwa telinga)

Pegawai kami masih sibuk. Anda akan dilayan sebentar lagi.



Arrrgggggghhhhhh!!!!!!!!!!!!


Kenapa setelah bersusah payah tak ada orang nak melayan aku!!

16 comments:

Tirana said...

Nak dapatkan pegawai tu pun kena lalui pelbagai halangan... Dah dapat sibuk pulak.. Kalau kita memang terdesak, geram gak rasanya...

Mas said...

kekadang pegawai bukan ilang....tak masuk opis lagi kot. Takkan ler ramai sgt yang telepon dalam masa ngan kita ye tak?

Nizam.Ariff said...

lain kali, ambik no pak guard kat situ. Tepon dia, suruh dia tengok ada pegawai kat meja tak... lepas tu, buat appointment dengan pak guard. Dah sah pak guard tu ada.. hehhee

ku tak sempurna said...

kalau bagi lagu yg sedap sikit ok gak kan... ni asyik lagu yg sama je..

hikkksss...

moral of the story : berakit2 ke hulu bermuara2 ke tepian.. bersakit2 dahulu... bersakit2 juga kemudian... :D

sabar kak.. sabar...

nazaTIMsuria said...

haha..oo..mak buat jugak yer entry nih..hihi

kakpah said...

tirana, tu yang marah tu. penat ikut arahan, alih-alih tak de orang ak jawab.

Mas, saja je nak mendera hati dan perasaan customer ni..

nizam, macam la engkau tak pernah kena.

kts, aku memang penyabar orangnya. grrr..... sampai menggeletar dah ni.

imah, rahmah tak masuk opis ke. Elok je awak membloging.

Mak Su said...

mampuiii dibuatnyer!

;)

tasikmerah said...

mesin tu mmg mengundang nafsu mencarut tau. hahaha...



.

kakngah said...

sakit jiwo dibuek eh....
sy ponah kono.
sebbaik ujung2 ado gak yg jwp dongan sopan. sojuk gak la ht sikit..

xiiinam said...

kalau kena macam ni ...



memang....




Aaaaaarrrrggghhhhh!!!

.....sangat kan kakPah..

Monkey D Luffy said...

pegi kaunter jer

kakpah said...

maksu, osah botul..

tasik, tau tak per

kakngah, kalau ado yang monjawab, memang sojuk hati porut. tapi kobanyakan e bocakap mo mesen yo.

cklah, ye, arghhhhh....

kapten ,sebab malas lah tu.

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

pernah jugak jadi...rasa nak hempok tepon...

kakpah said...

cekgoo, sabaq.. tepon kita jugak yang hancoq hehe..

lupekanje said...

acik pnah nk adu kt tnb psl meter rosak..bila adu kt direct line..dia suh tipon mna tu...15454 tu kan..
bila tipon tu...camtu lah jadiknya...sakit ati betul kak..
lelamo kan....tk koser aku dah..
bio jer lah bil letrik aku nih sebulan RM6....hahahhah...jgn marah tnb...bukan salah ibu ngandun...

kakpah said...

acik, lawaknye. kok kpah tu tak payah kol-kol. sonyapkan yo. Botul ke cik bil acik 6 hingget yo. ish..ish..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...