Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Sunday, June 21, 2009

Naik Kereta Cari Makan

Di dalam suasana menyambut hari bapa, kami sempat juga sibuk menyambut ulang tahun kelahiran Man. Sudah sembilan belas tahun rupanya Man dilahirkan. Kami mengambil kesempatan untuk mengepau si "bapa" belanja kami makan.

Kami ke seksyen 9 bersebelahan dengan masjid. Restoren delifrance sudah beberapa bulan dibuka di situ. Tuan punyanya orang melayu. Alhamdulillah..bertambah lagi peniaga bangsa kita yang berani membuka restoran yang ada kelas.


Menu agak boleh tahan.


Kami keluar rumah dengan perut kosong dan balik dengan perut yang penuh berisi. Ergh.. alhamdulillah.

Inilah rupanya birthday boy. Mak doakan kamu menjadi anak yang berjaya di dunia dan di akhirat. Jangan abaikan solat yang lima.

15 comments:

lupekanje said...

hepi besday to besday boy. smoga menjadi anak yang soleh...yang sentiasa mendoakan ibu dan ayahnya.

a kl citizen said...

tak lama lagi dapat menantu lah insyaallah...

bagus mendoakan yang baik untuk anak, jangan tak tau, ada ibu bapa yang mendoakan yang tak baik untuk anak . semoga dijauhkan.

Tijah said...

hepi besday boboy...

balik tang endon bawak apo kak? ado batik jawo ko?

kakpah said...

acik, anak ramai ni mintak-mintak somo e dapek sodokahkan akak ayat quran tiap-tiap hari.

cikgu, insyaallah. nanti kakpah jemput hehe..

tijah, batik jawo takdo sobab batik molayu pun bolum abih pakai.

zai said...

wah..dah beso panjang anak kak pah yer..booking jadi besan nak tak..hehehe..

Nizam.Ariff said...

Cepatnya masa berlalu...

Ms.Lilies said...

dah bosa anak bujangnya ye...hepi besday..

kakpah said...

zai, dah bosa. nak bobesan leh gak hehe..

nizam, baru lagi akak rasa akak ni kecik. rupa-rupanya dah tua...

lilies, camtu lah nampaknye.

iina said...

wah kak makan tuh cam sodap yo.. best kan makan2 kek luar.. nak2 lak atok kono bayar wakakakah.. selamat hari ayah kek atok yo..

kakpah said...

ina, memang sodap kalau ngepau orang ni haha..

AZANI said...

tampan dan ganteng anaknya, teringat rupa kita masa belasan tahun dulu.
selamat hari bapa dan selamat ulang tahun kepada suami dan anak.

kakngah said...

kak... ank yg paling kocik ko??

Mas said...

aik...kakpah ada anak laki ke? Ingat sume pompuan jer.

kakpah said...

azani, kenangan masa kecik lah yang paling melekat kan?

kakngah, ado duo lagi bawah e kakngah oi..

mas, hehe.. ada lah mas.

tasikmerah said...

delifrance mmg mantop!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...