Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Friday, July 10, 2009

YAWNING IS CONTAGIOUS

Menguap ni berjangkit.


Sejak google gambar ni aku asek menguap je. Ngantuk nya.......................

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......


14 comments:

lupekanje said...

hmmm..tak mnjangkit pulakk...
acik klu menguap, mang tandanya carik bantal jer la kak Pah...

chekdenoor said...

kakpah kena rehat tu ....letih kout keje tak henti......

Insyirah said...

Alamak...pagi-pagi tengok orang menguap, ni yg rasa nak balik sambung tido. Hehehe.

Kak Nora said...

Ngapa ye? Kata seorang ustaz, kalau mengantuk, tepuk-tepuk pipi(kanan atau kiri) kita dengan jari-jari. Akak buat, tapi mengantuk juga sebab kena tepuk. Ubat mengantuk, tidur.

umi_e said...

salam... mengantuk ke kakpah?

tidurlah sekejap...

* saya ni pulak kalau mengantuk - cuba tidur tapi mata tak mau tidur... penyakit apa lak tu eehhhh :S

zai said...

Betul tu..saya setuju..bila tengok orang menguap sayapun automatik akan terasa mcm nak menguap juga...tapi itu tandanya badan letih dan kurang minum air masak dan kurang bersenam jadi ion negatif banyak dalam badan tu...tapi itu seme contoh yg terjadi kat tuan punya badan yg bagi komen ni le hehehe.

kakngah said...

zzzzzzzzz......

Tijah said...

kok kucing nguap nyangkit tak gek eh?

kakpah said...

acik, maun tak njangkit. kok tompek tu takdo bantal camno cik

chekdee, kalau badan penat otomatik je mata ni penat gak eh

syirah, haha.. pas subuh tak baik sambung tido.

nora, orang kata kalau mata tu nak lelap je, sendal kelopak mata dengan pencongkel gigi hahaha... mesti ajaran sesat tu

umie, penyakit tak boleh tidur tu memang penyakit. Pening kepala sampai ke pagi.

zai, kalau penat memang nak tido je kan? Dapat sekejap pun jadi lah

kakngah, Zzzzzzzzzzzzzzz...

Tijah, cubo kau ngadap dopan kucing tu dan tunggu dio nguap. kalau kau nguap samo haha nyangkitla tu..

julietchun said...

kalo ada bibik aini buleh soh picit yo,hehehe.

kakpah said...

julirt, keh..keh..

Tijah said...

alaa...den mano ado bolo kucing kak. tu sbb tanyo. akak yo tolong tengok'an yo? akak kan ado jordan. kihkihkih

a kl citizen said...

betul k. pah

menengok je pun dah mengantuk...lebih teruk dr H1N1

kakpah said...

cikgu, kalau live menguap, mesti dia punya jangkitan tu lebih cepat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...