Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Saturday, August 1, 2009

AWARD FROM TASEK MERAH

Dapat award ini daripada si Tasek Merah. Tenkiu Tasek kerana ingat jugak ko kat kakpah ni.
(Mula-mula nak buat tak tahu je hehe...)

1. Copy award di atas.

Done

2. 5 fakta menarik tentang pemberi award

1. A lady with a lot of crazy ideas but manages to put those crazy ideas into perfectly crazy words.
2. Her entry is always short and straight to the point.
3. I dont really can imagine how she looks like because she likes to transform herself into something else. Ruler? hehe...
4. She likes apam balik. (Dont know whether she likes to eat apam balik or to be apam balik)
5. TTU? I always wonder what TTU is not until I read ashleys comment. Ooo.. TTU tu Taman Tasik Utama. So, she lives in TTU. ( Kalau akak tau rumah ko kat mana, len kali balik melaka boleh lah akak pas apam balik barang dua tiga keping)

3. Hobi diri sendiri.

1. Cooking
2. Gardening
3. Doing art and craft
4. Photo shooting

4. Penerima award seterusnya dan sedikit deskripsi.

I want to present this award to this dedicated teacher, Cik Lah. She has a unique style of writing and ables to submerge you together with her into her laughters and griefs. Cklah, please accept this award from me.



6 comments:

lupekanje said...

kak Pah..really? u like apam balik? Or u like to be apam balik...
or u like to make apam balik?
or apam balik like u..?
pls explain..heheh

arsaili said...

salam...saya tak suka apam balik ahahaha....

xiiinam said...

Isk..isk..isk..kakPah ni...nak bagi award ke nak tag ni....?






Hi..hi..hi...ckLah tengah musafir ni....seminggu lagi baru balik rumah. Kursus...

Nanti ckLah jawab dalam bahasa Jawa...boleh tak?

kakpah said...

acik, kpah tak suka makan apam balik tetapi sesekali kalau orang beli kpah makan. yang suka apam balik tu, tuha... si tasek merah. hehe..

arsaili, kakpah tak suka juga tapi makan, haha..

cklah, oo.. cklah gi kursus. patut senyap je. tak per cklah.. ko tulis dalam bahasa jawa. kalau kpah tak tau nanti kpah tanya indon yang kat rumah ni hikhik..

tasikmerah said...

hahaha... kak, br td ada sorg blogger menerjah aku kat opis. cis! tak dan nk menyamor jd pembaris! hahaha...

:p


.

kakpah said...

tasek, aku nak tegelak gak ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...