Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Saturday, August 22, 2009

HARI PERTAMA


Hari ini hari pertama Ramadhan. Selamat berpuasa buat semua sahabat dan selamat berbuka. Nak buka apa hari ni? Kakpah dah buat menu untuk 1 hingga 15 hari Ramadhan. Jadi, tak payah pikir-pikir lagi. Harini ini kakpah buat nasi ayam hainan.

Kakpah terima beberapa kad daripada kawan. Terima kasih.



Kad daripada mamakiter


Kad daripada Hasue




Kad daripada Ita.


Selamat berpuasa. Selamat berbuka. Selamat bertarawikh. Selamat menjalankan ibadah puasa.

13 comments:

xiiinam said...

Seterusnya...
Daripada ckLah..
(tulis je ya kakPah)

"SALAM RAMADHAN...SEMOGA AMALAN KITA DIBERKATI. MAAF ZAHIR DAN BATIN"

Ifa said...

Salam Ramadhan Kak Pah..

Kak Nora said...

kakpah,
Selamat semuanya....yang selamat, Kassim dalam Ibu Nertua Ku

lupekanje said...

kakpah.. kad yg ada gambar kek itu sungguh keji.....mmbuat air liyo ku bertakung kakk...aaargh...

secangkir madu merah said...

wah sedapnya nak buat nasi ayam hainan.. bestlah kakpah ada jadual menu membuatkan aku jeles..cuba kakpah paste kan menu itu, ku nak tengok, kot2 lah ku boleh tiru. hehheee...

AZANI said...

kakpah:salam ramadhan
kita berpuasa dan berbuka di pasir gudang

a kl citizen said...

salam ramadhan
selamat beribadah

cantik kad2 tu

Insyirah said...

Sekali lagi...Selamat berpuasa kakpah.. :)

Selamat beribadah dan beramal di bulan yg mulia ini..

Nizam.Ariff said...

Selamat Hari Raya...

boleh ke ucap awal-awal cam ni..?

relaxjom said...

banyaknya kad dah dapat ....

cantik2 plak tuh ...

ni kad online or kad betul Puan?

fazemy said...

Salam Ramadan dan selamat menjalani ibadah puasa (^_^)

fazemy said...

Salam Ramadan dan selamat menjalani ibadah puasa (^_^)

kakpah said...

cklah, salam ramadhan

ifa, berbuka apa harini

kaknora, haah, dah tentu dah si kasim tu selamat...

acik, takung air lio tu cik bia ponoh satu mangkuk

smm, nak menu? er..er.. hehe..

cikgu, sama-sama lah ye.


azani, weh baguslah dapat berpuasa dan berbuka dengan keluarga

syirah, tenkiu

nizam, hehe.. pose baru sari. Baju raya dah beli lom..

relaxjom, dapat on line.

fazemy, selamat berpuasa juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...