Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Tuesday, September 29, 2009

CAT WALK



Memang cantik gaya kucing berjalan. Betul-betul macam model. Err.. model berjalan betul-betul macam kucing.

Aku sering perhatikan Jordan aku mengatur langkah. Penuh gaya. Penuh style. Aku terpesona. Buat aku kepingin meniru liuk lintuk gerak badannya.

Tapi haritu aku lepuk juga si Jordan tu sebab terkencing tepi almari aku.

16 comments:

Tirana said...

Kak Pah, kucing berjalan memang bergaya kan? Sebab tu la agaknya manusia meniru gaya kucing berjalan (untuk sapa2 yang jadi model aje la)

Tijah said...

kakpah,
adakah kesimpulannya adalah...

model kuat kencing?

kehkehkehhh...

mamarempit said...

dia tekencing ke...saje mengencing??? hahhaa

ku tak sempurna said...

hahahaha

hadoiiii....

sungguh kasihan itu jordan...
buat penat je dia catwalk, ttp kena lepuk..

hahaha

Nizam.Ariff said...

Aku jalan ala-ala catwalk gak... sebab dari kecik dulu aku selalu jalan atas garisan putih di tepi jalan raya... kira-kira jalan kaki sebaris la, kurang bersepah...

Dan aku selalu gak kencing tepi jalan... dulu-dulu la, balik pokok pisang.. HAHAHA

Kak Nora said...

Ini baru betul cat walk!

xiiinam said...

kakPah nak tiru lintuk liuk Jordan?




Ha..ha..tiba-tiba teringan lakonan Azean Irdawatty dalam filem Waris Jari Hantu.....tapi dia jadi rimaulah...bukan kucing.

julietchun said...

jordan minum sirap byk sgt tem ari raya tu,hahahahah.

cHeRyNa PiReS said...

Jordan...nasib baik kucing. Kalau Rabbit...Sha suruh dia kawen dgn Jenab Sha yg brutal tuh. Baru si Jenab tau penangan yang kuat kencing:P

* comey aa Jordan:)

Kak Ezza@makcik Blogger said...

masa saya tulis ni, kucing saya Puteh pun tido terkangkang sebab baru lepas makan ikan....kadang2 saya ni pun rasa nak bagi rotan kat dia ni...kemain garang kat kawasan ni tapi bila balik rumah mengiau kemain kuat mintak makan..kalau tak bagi..kaki kita pulak dia gigit..ada ker...
Puteh pun kaki kencing kak oi,,,tapi sejak saya taruk minyak cak kapak kat anu dia tu...kurang lah sikit...takut gak nya!!!!

zai said...

Salam Kak Pah..

Nasib kucing zai kucing yg baik..nak kencing dia minta izin dulu, siap salam zai dulu sebelum masuk bilik air hehehe...

kakpah said...

tirana, model boleh lah. kita ni..weh.. orang kata buat tebiat plak.

tijah, hehe.. kang ado pulak model yang marah. ekau nih...

mamarempt. dia dengki lah tu. Saja je mengencing.

kts, tu naseb kena lepuk je. Kalau kena rotan, haha.. aku rasa seminggu tak balik rumah

kakpah said...

nizam, aku rasa ko buat elephant walk tu.
Erkk.. komen yang akhir tu aku maleh nak donga tu..

kak nora. betul..betul..

ciklah, berangan je nak tiru. usia dan bodi sekarang ni nak tiru ke hape..hehe..
Taknaklah jadi rimau..

juliet, haah, sirap ais

kakpah said...

sha, kakpah ada rabbit gak. tapi dah tua. ada dua ekor tu...
tersilap beli dua dua jantan kehkeh..

kakpah said...

ezza, haha.. petua tu. Betul ke za. Tak mengelintin ke dia sebab panas berangin tu.

zai, si jordan ni dulu tekencing gi kat luar atau kat jamban tu. semenjak dua menjak ni pulak buat perangai. Tu yang hangen..

Mak Su said...

laahhhh, penat jalan sumel2 kena lepuk gaks...kui kui kui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...