Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Tuesday, October 13, 2009

Buat la tajuk apeapepun


Aaaaaaaaaaarrggghhhhhhh !!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Astaghfirullahalazim........

26 comments:

cHeRyNa PiReS said...

kak pah...okay ke? jangan marah2 la....pagi je nieh...belum tgh ari ke ptg ke...cool kak pah...tak care!

ku tak sempurna said...

lagi 2 minggu je kenduri tu kak pah...
rilekssssss :D

Kak Nora said...

Salam Pah,
Geram nampak....Adalah tu...Doa pagi...Mulakan hari ini dengan kebahagian, di tengah-tengah kejayaan, di akhirnya, kecemerlangan...Aaaameen.

Mak Su said...

gapo dia? gapo dia?

Ms.Lilies said...

chill kak...
tak lama lagik saya dtg umah akak ngan kakngah ekekeke

kakngah said...

soba kak.. soba..
p bebawak minam air jarang...

Yunus Badawi said...

Rilek kakpah. Lagi risau lagi serabut kepala.

Saya nak cadangkan kakpah sediakan satu korner utk blogger yg dah habis makan lepak kejap utk berjumpa sesama blogger. Ramai yg kakpah jemput kan?

yuyee cap limau said...

kak pah sabar kak pah
bahaya tensen2 nie nnti cepat tua..hehe..

Tijah said...

apo kono eh kak? tak abih lilit bungo tolo laie ko?

Webmaster@Echam said...

Kak Pah,
Nape plak kak pah jadi Incredible Hulk ni.

ashley said...

Okay..dengar saya nyanyi ek..
.....
....
GERAM JANGAN ENGKAU GERAM..
GERAM GERAM..
GERAM BERMACAM RAGAM
BERMACAM RAGAM..
KERANA SUKA
KERANA MARAH..
JANGANLAH KAU GERAM..


.
.
.
apo apo aje la kakpah weh!

fazemy said...

Stress yekk...sabar2. Bawak bersabar..

AuntieYan @ Makcik Blogger said...

Salam Geram Kak Pah!!!

Sabo!...sabo!....sabo!

julietchun said...

kakpah ni saja nak bagi kitaorg saspen,hahahaha

xiiinam said...

kakPah....

Jangan pengsan dulu...
Nak pengsan tnggu ckLah datang dengan rombongan satu gerabak...


Bolehke?

a kl citizen said...

assalammualaikum

adalah tu yang menyentap hati kan...
biasalah k.pah
nak buat kerja baik mesti ada dugaan

a kl citizen said...

assalammualaikum

adalah tu yang menyentap hati kan...
biasalah k.pah
nak buat kerja baik mesti ada dugaan

a kl citizen said...

assalammualaikum

adalah tu yang menyentap hati kan...
biasalah k.pah
nak buat kerja baik mesti ada dugaan

a kl citizen said...

assalammualaikum

adalah tu yang menyentap hati kan...
biasalah k.pah
nak buat kerja baik mesti ada dugaan

a kl citizen said...

assalammualaikum

adalah tu yang menyentap hati kan...
biasalah k.pah
nak buat kerja baik mesti ada dugaan

lupekanje said...

kak pah okeh ke?
ni misti sebab da lama tk brenang ni...
jom pi brenang jomm..

chekdenoor said...

waduh.....takut kalau kak pah cam tu....ukhusssss.......

secangkir madu merah said...

kak pah, apo kono pulak tu?

tarik nafas, hembus pelan pelan

lega tak?

kakpah said...

sha, dah okay dah

kts, relek lah ni hehe

kaknora, manusia biasa yang taks empurna. Ada kalanya tak dapat tahan emosi

maksu, hehe

lilies, ko jangan tak datang

kakpah said...

kaknga, soba ni. tenkiu.

Yb, don wori. kpah akan sediakan untuk korang sembang2

yuyee, keh..keh.. kalau dah tua cam kpah ni camno.

tijah, tu la.. ekau taknak datang nolong

echam, haha tensen

ashley, cubo kau nyanyi dopan aku ni siap ngan gondang dan gitar. pasti den torhibur..

fazemy, sabo dah ni..

yan, salam geram kembali hehe

kakpah said...

juliet, kehkeh..

cklah, insyaAllah kpah akan tegak bediri. Bwaklah semua tu cklah. Anak beranak kpah jemput.

erk... cikgu. apasal banyak nau tu

acik, orang tongah banyak kojo diajak e boronang.

chekdee, hehe..

smm, skang dah lega dah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...