Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Friday, February 19, 2010

Hari-hari Yang Berlalu

Dah Jumaat?
Baru lagi rasanya CNY, dah seminggu.
Baru lagi rasanya tahun baru, dah nak habis bulan dua.
Baru lagi rasanya aku pergi tesco minggu lepas, harini dah nak kena pergi lagi.
Baru lagi rasanya semalam, dah hari ini...

Haih.....


kakpah

18 comments:

AZANI said...

salam hajjah
baru je baca entry hajjah......macam baru je jawab komen hajjah .....kali ni saya ulas pula....kah kah kah....begitulah adatnya.....ada semalam ada hari ni....

Tijah said...

ntah...baru yo bangun pagi golap2 tapi. nia dah torang bendorang nak kono masak thari bagai plak. wuishhh!

lupekanje said...

ye la kakpah...rasanya baru lagi ari jumaat...Alhamdulillah, dpt merasa jumaat lagi mggu ni, jumaat depan blm tau lagik.

Webmaster@Echam said...

Kak Pah,

Yang semalam tu biarkan dia berlalu....

indahhouse said...

salam kak pah,
cepatnya hari berlalu. tak sedar,kan? kalaula usia kita pun tak bertambah, tapi hari bertambah. hikhik

julietchun said...

rasanya kat tesco tak ramai org yer tem gini.

Erna said...

kak pah..baru lagi rasanya cuti..dah jumaat..hari isnin dah kena pi keje balik ah..

kakpah said...

azani, nak kena update selalu ni yang dah naik maleh ni..

tijah, pagi tadi dah basuh pinggan. kang thari nak basuh pinggan lagi. Lum masuk potang kang dan besok pagi. weila..

acik, toksahkan jumaat dopan, sokpagi ontah jumpo ontah tidak..

echam, memang takleh nak kejar lagi dah..

indah, haha.. sapa cikgu matematik ko.

juliet, maun tak... tapi tak taulah. Lum pegi lagi ni ..

erna, kalau boleh cuti begaji ek..

tasekM said...

ye la kak.. sikit lagi dah nak raya balik... aku puasa pun haram tak berganti lagi nih... he he.



.

Mak Su said...

make sure bawak beg pelasetit kakpah bila ke tesco tu ya ;)

ashley said...

...ni mesti tertengok ada satu lagi garis kst bawah mato...he he

Kak Nora said...

Salam hajah,
Cuti CNY baru habis, Jumaat depan cuti lagi, MaulidulRasul. Baru ke kenduri orang kahwin, datang satu lagi...

xiiinam said...

Tiba-tiba rasa nak tambah cuti pulak.....


Hari tu saya rasa macam terlebih cuti....


:)

kakpah said...

tasek, cikgu akak dah tanya dah cuti raya berapa hari..hikhik..

maksu, ari sabtu je bawak beg plastit maksu..

ashley, heh.. ada ke. nanti sat aku pi belek.. kehkeh..

kaknora, tu lah.. cuti lagi ni..

cklah, hehe takdenye telebih cuti. kalau dapat cuti gaji jalan, lama-=lama pun takper.

aNIe said...

Betullah kak pah...tercungap2 mengejar masa yang berlari sekarang...macam tak sedar dah nak abis bulan Februari

ummi humaira said...

salam Kak Pah..

begitu lah cepatnya masa berlalu
tak perasan umur kita semakin meningkat , jua tak perasan ajal kita semakin mendekat , astghfirullah

Yunus Badawi said...

bagi org yg makan gaji masa berjalan pantas mcm ni untung sbb baru aje rasanya dapat gaji bulan lepas dah nak dapat lagi gaji bulan ni.

tapi kalau kerja sendiri mcm saya ni, sendiri mau ingat huhuhu

kakpah said...

anie, rasa macam hidup ni terkejar-kejar je.

ummi,semakin dekat ke situ.. cuma berdoa panjangkan umur supaya dapat melihat anak-anak semua berumahtngga.

YB, orang tunggu gaji masuk tiap-tiap bulan. kakpah pun tunggu orang dapat gaji... baru dorang boleh bayar yuran.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...