Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Tuesday, June 1, 2010

semua besar-besar

Salam.


Impian kita selalu yang besar-besar.

gaji besar
rumah besar
kereta besar
gelang besar
tokeh besar
jiwa besar
badan besar... erkk!!!

Apa salahnya asalkan tidak menyalahi hukum Allah yang Maha Besar.

Beli selai tshirt CH saiz L
tapi bila pakai teramatlah BESAR
seperti baju pinjam.


.
.
.
.
.

Tapi adalah tersangat menyampah pada orang yang suka cakap besar.
Kalau bercakap tak mahu kalah.


Sakit telinga dan sakit hati. Nak buat macamana ek...

kakpah

21 comments:

Tie said...

Err.. suami Tie pernah cakap...

Gaji besar
kereta besar
rumah besar
....bini pun besar.. ekekeke....
.
.
Cakap besar ?

Ooo... Tie pun tak suka !!

Izan Ishak said...

salam kenal kakpah...

kalau pakai baju besar xde masalah.
tp org suka ckp besar, buat2 tak dengar sudah...nnti dia yg malu sendiri...hehe

**jemput ke blog izan ye..~

ejaMaria said...

cakap besar?... abaikan je la...
org cakap besar ni, mulut dia besar tak?

Ummi Humaira said...

salam kak pah ....

baju saiz L tu blm pasti muat untuk ummi he he he...

yg lain2 no komen,pasai semuanya kecik2 ....

maafkan ummi jika ada salah dan silap yer kak pah .....

KAKTINY said...

kak.. org yg cakap besar..
lawan dia LAYAN je kak.. bagi senyuman jer..
kalau dia tak mau kalah.. bagi je dia menang... bukan pakai duit ringgit kita pon...
- PAHALA KITA PON BESAR... (pahala sabar).. lagik penting tuh..

Besar kat dunia je tapi tecit haluih kat akhirat, tak syok ooo... nk gak rasa syurga Allah yg besar dan luasnya dari bumi mencecah langit tuh kan kan kan...

p/s : tapi nanti tiny nk akak buatkan bun besar2... kahkahkah...

kakngah said...

yang paling bes...





keluarga besar

pak long said...

salam...
amboi...semua nak besaq...
tapi baju besaq tu buat kenangan...
yang cakap besaq paling tak suka...

tasekM said...

kak, ada satu lagi benda besar yg org suka ko tak sebut...

kikikiki...


aku balik dululah.


:p



.

Kak Nora said...

Baju besar tu buat baju tidur je lah.

julietchun said...

kasik penampau besaaaaaarrrrr punyeeeeeeee :P

Kunang-Kunang said...

Salam Kak Pah,

Apa nak buat yer, dah itu kebesaran dia. He he.

Ku Tak Sempurna said...

baju bosar??

sonang yo tu.. ekao bosarkan la badan tu kakpah.. kocikla nanti baju tu

hihihi

iina said...

Den suko yg sedang2 aje kak.. hehehe.. tapi kdg2 ada gak terselit yang besar2 sikit hehehe ;)

kakpah said...

tie, badan besar takper asal cakap tak besar.

izan, salam. tk kerana bertandang. baju besar boleh gunting bagi kecik tapi malaslah pulak ekeke..

ejamaria, mulut dia dari telinga kiri sampai telinga kanan. besar ek..

ummi, nak besarkan anak2 juga perlukan tenaga yang besar. Sama2 bermaafan. umi takde salah silap. kakpah je yang jarang2 bertandang sebab takde masa nak menjelajah semua kawan.

kakpah said...

tiny, layan orang yang suka cakap besar ni membesarkan kemeluatan akak je. kalau maleh nak layan, aku angkat kaki je la pegi jauh2.
Ghuti besar? no problemo. Roger kalau nak datang supaya tidak membesarkan masalah kikkik..

kakngah, anak-anak kakpah 8 org campur kakpah campur suami campur abah campur menantu dua orang campur bibik dua orang... erk!!! boleh tahan besar gak famili aku ni ek..

kakpah said...

paklong, mana boleh simpan dalam lemari je paklong. buat uniform dapur la..ahaks

TM, dah..pi balik pi balik....hihi

kaknora, haah.. nampak gayanya gitu lah.

juliet, waa.. aku takooooot.. Takoot yang teramat besarrrr

kunang-kunang, haha.. kena diperkecilkan kebesaran itu.

kts, caitt... saranan yang tidak boleh diterima langsung..

iina, ala na.. yang sodang2 tak main la. Ekau kalau nak makan mee kari sok akak bagi satu mangkuk sodang yo lah ek.

Ena said...

besar ye saiz L tu kakpah? maknenyer sangat slim la kakpah nie kan!.. auw!! hihihihi..

cakap besar? mrmm.. memg sangat sakit hati jumpa org2 yg macam tu.. selalunya habuk pun tarakkkk!!

Zaitun said...

Salam kakpah

Saya ada yang kecik2 aje tapi angan2 selalu besar hehehe...

kakpah said...

ena, mungkin yang buat baju tu salah letak saiz. Tengok macam xl je.

zaitun,
salam. yang kecik2 ni lama2 jadi besar hehe..

Azita Zain said...

salam kakpah. wah...seronok ke CH ye!!! cakap pasal yg BESAR2 ni kan, ada juga benda BESAR yg amat2 kita perlukan, kalau tak ada dah sah idup rasanya. setakat mulut BESAR tak apa, anugerah dari DIA. cakap BESAR ni mmg tak berkenan langsung!
baju BESAR??? issshhhh...baju tu tak BESAR sebebonya...tp kakpah yang TAK BESAR....!
hehehe....nak stroberi BESAR!

TOKMA said...

T-shirt tu kalau kakpah takleh pakai, bak meh jer ler...tokma boleh pakai....badan kita memang saiz L++++....ooppppsssss...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...