Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Saturday, April 2, 2011

Exhausted

gambar ehsan pakcik gugel

Tak ada cerita baru.  Aku ke hulu ke hilir menguruskan hal-hal sukan Aulad yang akan diadakan besok. Pastinya besok adalah satu hari yang bizi. Teramat bizi.

Rumah tetap dibuka seperti biasa. Kopi panas sedia terhidang.  Silakan!!!!



Mintak maap kuih tak sempat nak buat.                     

kakpah

16 comments:

AZANI said...

salam hajjah
semoga temasya sukan tadika aulad berjalan dengan lancar dan baik.

merangkumi semua branch ke hajjah?

secangkir madu merah said...

takkan secawan kopi je kakPah, goreng pisang takde? karipap ke?

ejaMaria said...

nak duo cawan... ;p

Aku said...

Boleh hilang lemak barang 2 kilo cam tu...

iina said...

kak kupi cap apo kak?? cap kapal api ko? Den buek cam umah sendiri yolah.. nak wat cekodok

hairul392 said...

tak cukup secawan ni..

zino said...

mai secawan..

Insan Marhaen said...

kopi radix tak de ke?

h4ni3 said...

kita nak masuk lumba lari dgn kutip gula2 jugak.. boleh? :D

kak Erna said...

kak pah..selamat bersukan..
cik gu pun kono bersukan yo kan..

kak long said...

ummu ea besukan sekali tak?

anymz said...

selamat bersukan kakpah
eh!bilo nak ke beijing ni?

adol ihsan said...

Salam :

Mai sechawan .. :)

aNIe said...

Kak Pah...selamat bersukan buat semua warga Aulad... dan anie peminat kopi ni akan terus menghirup kopi panas di sini...

kakpah said...

Salam semua. Sukan alhamdulillah. Cuaca pun baik.

Atiey said...

makpah atiey dtg tapi kopi dah tinggal habuk..kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...