Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Wednesday, June 22, 2011

Rabu yang bisu









ibundo

28 comments:

kakcik said...

Biarpun bisu, jangan biarkan keceriaan berlalu. :)

kaklong said...

faris..!!!
sojak bilo nenda jadi bisu ni?
heheheheh!!!

Ena said...

makanya.. ena hanya..

^_^

lupekanje said...

naper rabu membisu...sibuk buek cookies ..err..kue rayo ko kak?

Ms.Lilies said...

kak...tunggu kat rumah ye...
jap lg saya sampai amik cookies sedap tu


:p

Acik Erna said...

bisu pun bisu lah..janji dapek tengok faris..

kucingorengemok said...

rambut gentel²... kak kog tarik baru tauuu!

Zaitun said...

Kakpah nak cookies.

Rambut Faris sama macam rambut anak bongsu saya hehe...

bujal X said...

rambut awan nano!he~~

miloais said...

comel faris

sedapnya cookies tu!
kak - sebalang plsssss!
hehehehehe

JunAina said...

kak pah...
tak cukup utk sarapan tu, banyak lagi ruang2 kosaong andai itu sahaja isinya utk pembuka hari...

hah...pandainya dia main peace2...

S..U..D..@..I..S said...

napa plak rabu yg bisu....
hepi2 ceria lalalala....

Kakzakie said...

Tak apalah bisu kakpah janji hati kita rasa puas menatap gambar-gambar. Kakak suka sangat walau bisu...

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Kak Pah,

Hensemnya Faris. cute gitu.

Selamat membuat cookies Kak Pah.

tasekM said...

nak beskotttttttt...


.

♥MiZz-siHa♥ said...

cookies sedap..

Citarasa Rinduan said...

biskut tu.. kakpah buat ker??

Hjh Noralenna Abbas said...

Sedapnya cookies....
Comelnya Faris....

rezeki said...

bisu takpo , ase jangan pokak udeh le hehehe

AZANI said...

assalam hajjah


chipsmore....tu fares yang susun kan ke? cantik tetenggek...

ashley said...

Bisu sebab faris dah cekau cookies itu barang dua tiga genggam kan?
hehehe.
.
.
.
tunggu sehingga maryam dah ada gigi nanti...

julietchun said...

sibuk buat cookies sampai tak buleh bersuara kah? :P

iina said...

baru yo tgk lawak bisu maharaja lawak semlm hehehe.. aik takkan rabu yo bisu kak

kakngah said...

peace!

ibuintan said...

kakpah,

osah sodap ea kukis tu.. takkan kue ghayo copek bona buek


makin hensem si faris tu, dah macam2 ghayo ea

ibundo said...

salam everibodi...

Oleh kerana harini hari bisu, tak payahlah jawab komen kat atas tu ek..
haha.. aci tak macam tu.

sebenaunya kan, kukis tu kirin yang buat. aku pulak tengah ambil gambar kukis tu dan si faris sebok nak kot.. nak kot..
dah dapat biskut tu yang asek peace je tu. Nampak tak kat gambar yang pertama tu kukis masih ada kat tangan...

~ Cik Azz ~ said...

Sodap ehh cookies akak ni.. Buleh buek ghayo nnt.. hehe...

Cik Ina Do do Cheng said...

wordless edisi melayu, cayalah kak pah.nak cookies tedap.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...