Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Saturday, June 11, 2011

Untuk minum petang ni nak makan apa ek...

Tak tahu nak makan apa untuk minum petang ni?
Apa kata kita buat puff.  Senang saja.


Nak resepi tengok kat dapur aku.

kakpah

12 comments:

tasekM said...

pandai tau kak pah ni masak macam2..


.

~ Cik Azz ~ said...

Wahhh...

Untung ado blog dapo ni kan kak... Buleh asing2kan entry... hehehe...

Comel ghuti akak tu... Nnt sey nak buek gak.. hehe...

JunAina said...

kak pah...

aina nih sat lagi sambil balik kerja, tunjuk2 ja kot tepi jalan dak pun dlm peti ais ada pisang lenyek boh tepung jadikan jemput2 pisang ja...

kaklong said...

kalau kaklong berjiran ngn akak,akak ulur tak sikit kek kaklong?...






eh,tak malu tol kaklong ni kan kak?

cikmanggis said...

dah siap untuk minum petang?wah pantas tu..nak masuk dapur kakpah jap:)

ejaMaria said...

cepat nye minum petang akak... rasa mcm sy baru je lunch... ;p

Zaitun said...

Buat masa ni tak ada minum petang sebab tak ada partner nak makan.

Acik Erna said...

kak pah..tak minum potang pun..dah loteh..

mamawana said...

kakpah...sodapnyaaa puff puff tuuu... nakkkkk................
http://lautkasih.blogspot.com/2011/06/antara-osama-salleh-dan-kereta.html

zino said...

sedap nampak nya nak sekeping dua hehe

a kl citizen said...

nak buat buka puasa nanti kak pah... kumpul resepi.. :)

AZANI said...

assalam hajjah

apapun boleh...ngajar boleh, menembak boleh, masak boleh...blogging boleh...
tabik hajjah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...