Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Friday, July 22, 2011

???????


ibundo

15 comments:

kaklong said...

jadi penternak lak ko kak?????

anymz said...

ni lombu kek mano pulak ni kak?..celoreng2 baju lombu tu..kek sabah hari tu ko ni?..:D

kakngah said...

segar dari ladang!

cikmanggis said...

kat mana ni kak pah?new zealand ke?

ibuintan said...

dah buleh porah tu kak... sogar dari ladang

Ju@Lucky^Mummy said...

jumaat pon ade wordless ko ibundo..kikikikik..

S..U..D..@..I..S said...

zon susu lembu ka kakpah...terbaik dari kandang....haha

Diana @ Melley Mey said...

nie kat kundasang kan nie akak... ehehhe... betul x?

Cik Ina Do do Cheng said...

fresh from farm , ibundo punya ke?

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Kak Pah,

Saya ke sini juga hari tu masa di KK.

Lembu pun ada disiplin bila di ajar.

Zaitun said...

Kakpah...next holiday ke?

kucingorengemok said...

suka tengok lembu kaler ni

ibundo said...

kaklong,
bukan. Tu lombu oghang.

anim,
jumpo kek sabah haritu hii..

kakngah,
segar..bugar..

cik manggis,
hikhikhik...

ibundo said...

ibuintan,
memang buleh bebonar..

Ju,
sekarang ni dah pilih hari dah haha..

sudais,
memang terbaik punya tetapi tekak tak lalu..

diana,
mestilah betul kan!..

cik ina,
Orang punya. kakpah tumpang geram je..

ani kunang-kunang,
hehe.. dah sampai tak boleh nak cong lah ni..

zaitun,
dah holiday dah. Ni yang haritu..

kog,
excited tengok tapi bulu tak berapa bersih sebab berkubang..

Ezza said...

kakpah
sila datang ke blog saya untuk ambik award ya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...