Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Wednesday, January 4, 2012

Sesi baru murid baru

Betullah kakpah.  Student baru yang bin zul huzaimi tu anak pelakon tu.

Zul huzaimi? Apasal aku tak kenal. Nantilah aku gugel.

Begitulah ceritanya masa cuti sekolah haritu.  Aku yang tak kenal kebanyakan pelakon cuba mencari wajah pada nama itu dengan bertanyakan pakcik gugel.  Rupa-rupanya aku selalu juga melihatnya berlakon cuma tidak tahu akan namanya.

Tadi semasa aku dalam pemanduan balik dari tadika aku di taman mesra, aku terima sms dari wati di main branch.
kakpah.  Zulhuzaimi datang!!!!

Excited bunyinya.  Pastilah dia orang seronok kerana dapat melihat artis dari dekat. Aku yang dah tua ni hmmm.. macam tak ada perasaan je.


p/s hari pertama sekolah adalah hari yang sangat memenatkan untuk aku, guru-guru aku, murid-murid aku, ibu bapa kepada murid-murid aku dan juga murid, guru dan ibu bapa di luar sana.


ibundo

29 comments:

kaklong said...

wah!... zulhuzaimi,kaklong minat dio berlakon kak...

ejaMaria said...

hari pertama sekolah ada banyak drama air mata... hihihi

Citarasa Rinduan said...

kak pah.. mana gambar anak dia???

mana.................
hahahha

AZANI said...

hajjah
bagus bapanya walau pelakon kerja tak tentu masa, masih ada waktu untuk anaknya,,,,

hani@debumelukut said...

tak kira apa kerjaya ibu bapa, hari pertama persekolahan merupakan hari yg memenatkan..cikgu pun penat.

kakcik said...

Walaupun Zulhuzaimy dan isterinya telah berpisah, syukurlah dia tetap mengambil berat tentang kehidupan anaknya. :)

Pok Amai-Amai said...

Oh, jumpa pelakon eh?

kucingorengemok said...

wah, orang bangi ye, tak pernah selisih pun... (dengan kak pah pun tak pernah lagi! hehe)

KhaiRin - anies said...

mula2 mmg la exciteed nnt da lama2..jd jemu

marinahunny said...

hahah kalu saya pun excited kak pah..hehehhee

pB said...

saper tu???

nak kena gugel lepas nie

miloais milo said...

kirim salam kat zulhuzaimi ye kak pah...
ekekekekeke....

tak kira lah artis ke sapa pun
pendidikan anak2 tetap perkara utama - tak gitu kak???

Hjh Noralenna Abbas said...

Wah ada anak selebriti di tadika ibundo. Tentu anaknya menjadi tumpuan. Selamat Tahun Baru 2012, ibundo.

ieja amieja said...

saya ni yg 30an pun x ler excited sgt kat bila terjumpa artis..x tau lah kenapa smpai ank2 sy ni sendr hairan..dorang kata mama ni x de perasaan..ada ke patut ckp mcm tu,,huhu

keireen said...

kirin pon tak kenal mak..kekekkeek..Bile gugel baru tau..kekekek..muke kenal, nama je tatau..

Acik Erna said...

glemer la tadika kak pah..ado anak polakun..he he

secangkir madu merah said...

saya minat dgn lakonan dia tu kakPah..

hari pertama sekolah dibuka saya sebagai ibu yg hanya duduk dirumah pun rasa penatnya kakPah... huhuhu

ASH said...

Zulhuzaimi? Eh yang mana satu ek? Rosham nor tak der anak nak antar tadika? Itu aku kenai ler..hihi

ASH said...

Aku baru gugel dan baru perasan yang mana satu...uik dah kahwin dan cerai rupanya si zul huzaimi ni. Tak mengikuti perkembangan sungguh!

sal said...

hari pertama..seterusnya satu minggu tu memang memenatkan yee.....

akuzle ayu said...

uhuiii!! glemer seh tadika bundo neh...

Zaitun said...

Dulu anak saya pun ada satu sekolah dengan anak artis,selalu jadi perhatian.

Bahulu Studio.com said...

as salam...singgah@santai .....

deqlis said...

zulhuzaimy mmg baik kak pah..
deqlis masa FFM24 tempohari jumpa dia sebab dia presenter kasi hadiah kpd pemenang...mmg manis dan sopan laa... deqlis mmg minat lakonan dia yg tampak natural tue..:-)

Cik SHiNJU said...

Assalam Cikgu...
Salam kenal...

X sangka Zulhuzaimi tu da kawen..
Ingtkan bujang lg..huhuhu

~ Cik Azz Abu Bakar ~ said...

Nak sainnnn.... hehehe...

Zul Huzaimy ni kalau berlakon jadi jahat, mmg jahat ya amek.. Kok jadi romeo, lobih romeo dari romeo.. hehehe..

Sey suko tgk mato dio kalau dio belakun..

Budak2 dah sekolah, aman sikit jalanraya.. Kalau tak, dok merempit yo kojo ehh kek dopan ghumah ni... Anak orang la, bukan anak2 buah sey.. Anak2 buah sey dok main game yo kojo ehh... ehehh...

Anaa said...

kapah, sapa tu.. huhu, tak kenal.. jap nak gugel .. :)

S..U..D..@..I..S said...

minat juga dengan zulhuzaimi tu selepas zamarul hisham

mamawana said...

Assalam ibundo...

Bak mai kopi secawan... heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...