Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Wednesday, February 1, 2012

Cer Teka






ibundo

23 comments:

Ena said...

hrmm.. mcm anak batu ye jugak.. mcm biji buah rambutan pun ye jugak.. hehe.. memandai jekk..


ada adiah ker kakpah? ehehheh..

Marina Monroe said...

Salam,

Cian dia,
jatuh ker?
Kawan baling batu ker?

kakcik said...

Alaaaa... kesian dia. Kenapa sampai calar pipi tu? :(

klcitizen cikgunormah said...

kenapa pipi cucu kak pah ni?

Tijah said...

terantuk kek mano plak tu?

azieazah said...

Tertomoih kat tanah?

nurkaloi said...

bulu mata santik ! melentik lagi heheh

ni kono batu laa nie

kakngah said...

Alahai kak... sipi yo nak kono mato. jatuh ko?

Kakzakie said...

Siapa yang baling batu tu sayang? Nasib tak tuju tepat ke mata...

pB said...

tak kan adik yang buat ...

JunAina said...

Main baling2 batu sampai kena muka ke?

kasihibu said...

jatuh ke tu?
tak terteka pulak, tp kesian dah bertanda

SyUhAdA said...

biji rmbutan kot..

SyUhAdA said...

ke batu ltak dlm aquarium tu..

Anaa said...

alolo.. luka lebam bawah mata tu.. ngaper tu bundo.. ciannya.. meh achik anaa boh obatt..

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
LF tahu jawapannya ... nak bagi peluang orang lain teka

S..U..D..@..I..S said...

nasibaik tak tepat pada mata..
ssuruh atok ubatkan

kaklong said...

faris ghrobut nak ambik rambutan,peh tu jatuh tersumbam,sebaik tak kono mato...kan nenda?

ieja amieja said...

nape tu??..org baling batu la tuh..siap tunjuk batu lagi..seb baik x kene mata..

atuk said...

Assalamualaikum Ibundo

nasib baik tak kena mate....

Zaitun said...

Kena baling batu ke kakpah? cian Faris.

Aku said...

luka?

sal said...

ciannya dia..napa jadi camtu ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...