Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Saturday, January 17, 2009

BUAH LIMAU HAI BUAH OREN


Sudah dua kotak buah oren yang aku makan. Tetiba pulak terjumpa dengan gambar ini dan tetiba pulak tekak aku meloya. Tak sanggup lagi aku nak makan buah oren.....







Eeee... tergamak ke korang nak makan.

5 comments:

ashley said...

Alaaa.ulat dalam buah.
Biasa la kak pah!

Dalam durian, mempelam, jambu, epal pun ada..

deme pun cari makan gak.

pepandai le pilih..
yang busuk, BUANG!
yang elok, NGAP!

xiiinam said...

masa di sarawak....dema hidang sambal tumis ulat batang sagu....lagi besar-besar...
.
.
.
.tp idakle teman sio menjamahnya..

kakpah said...

ashley
Bila dah terlalu ghairah nak makan, lupa nak cek penghuni-penghuni dalam buah-buah tu. Tu yang main ngap je.

cklah
kpah selalu nak termuntah bila tengok fear factor kat axn.

ashley said...

kakpah..
jangan nengok AXN fear factor tuu..Aku kata rancangan memperbodohkan intelectual manusia.
Yahoodi memang suka buat orang jadi bodoh macam tu..
Konon konon fear factor..
Tah hapa hapa rancangan tu..

kakpah said...

Aku tak tengok tapi TERtengok. (Eh.. sama ke tak sama)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...