Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Sunday, May 31, 2009

Bukan Aku Yang Mahu Begini

Cerita atuk.

"Petang tadi kat kampus semua orang over friendly. Setiap orang yang jumpa abang senyum senyum je. Bila abang masuk dewan kuliah, students pun senyum senyum tersengeh-sengeh. Apa terlebih hensem ke aku hari ni." (hik..hik..)

"Habis kuliah abang jalan nak pegi opis. Orang masih senyum-senyum bila selisih dengan abang. Lepas tu kan, bila naik tangga abang terpandang kaki abang. Abang tengok kaki seluar abang terlipat sampai kat betis. Dah lah terlipat, senteng sebelah pulak tu. Rupanya abang terlupa nak betulkan kaki seluar lepas semayang zohor. Patutlah orang asek tersenyum-senyum je."


WAKAKAKA.............. (perasan hensem konon)

Pagi tadi aku dan atuk pergi joging kat stadium seksyen 15. Setelah berpusing banyak round (sambil dihiburkan oleh irama dangdut yang dikareokekan oleh suara sumbang yang datangnya dari deretan rumah kedai sebelah stadium. Fullblast pulak tu.) kami berhenti mengambil napas dan menghilangkan penat. Baru aku terperasankan tshirt yang dipakai oleh atuk.

Kah...kah..kah..
Bang, abang pakai baju terbalik lah. Yang depan ke belakang. Yang belakang ke depan kah..kah..

He he.. patutlah leher abang rasa tercekik je.

15 comments:

Nong said...

Orang kata kalau pakai baju terbalik tu nak dapat duit banyak... he he...

Kak Ezza@makcik Blogger said...

kak pah
Atuk tu kan handsome lagi kak oiiii...

memang patut lah dia terperasan...hahaha..
nasib baik seluar panjang sebelah..
kalau zip lupa nak naik kan cam no....mahu nyorok atuk tu kat belakang akak tu....

ashley said...

he he he..
terbalik tu sebab semangat no nak JOGGING tuuuuuu..

lupekanje said...

klu kpah pakai baju tebalik, agak2nya kpah nak buat aper ye...heheh

tkpe kak...mang skrg pesyen pakai baju tebalik..

stakat suar pendek sebelah tu biasa je..

sama cam pakai baju kemeja salah tingkat butang....cam zami ismail tu..heheh

Monkey D Luffy said...

hahaha

tanda dah berusia

AZANI said...

terlalu khushu' memikirkan sesuatu, itu yang tak perasan.
ce tanya apa yang difikirkannya?manalah tahu, plan jalan jalan coti coti ni.

iina said...

alah kak.. itu namo ee.. makin mudo sobab tuh maintain hensem kak.. hehehehe.. takpo kak.. kan selalu dapek tgk kehenseman yang terserlah camtu kak hehehhe ;)

Yunus Badawi said...

kah kah kah aku gelak guling2. Mintak2 tak jadi kat aku bila aku semakin berusia esok sbb aku tak perasan ensem huhuhu

mama_sal said...

seluar senteng, baju terbalik takpo, yg ponteng poket ponoh..hehehe

NORMI BINTI HAJI MAT YUSOF said...

alahai atuk.....hehehe...

kakpah said...

nong, masin mulut you.

ezza, haha.. yang tu tak leh nak piker.

ashley, wakaka.. ta leh tahan. aku nak ketawa lagi ih..

acik, kpah pakai baju tebalik? Malu sebulan. Sebulan tak klua rumah haha..

kapten, haha..

kakpah said...

azani, dah tanya dah. memang dia lupa haha..

ina, haha.. bukan sekali. beberapa kali.

YB, pelupa ni penyakit berjangkit. sama cam selsema babi gak haha..

mamasal, poket penuh sangat kang tak sedar pulak gabak haha..

normi, hmmm alahai..

kakpah said...
This comment has been removed by the author.
kakpiah said...

kaki seluar lupa nak turunkan lepas solat oke lagi kak pah..
buatnyer org pompuan cam kita nih.. lepas solat lupa nak sarong balik kain baju kurong.. teros jln kuar dr surau..
caner tu..
eieieie.. lagik ngerii..
wakakaka...

Nizam.Ariff said...

Aku pernah satu hari tu pakai baju melayu terbalik masa solat maghrib. Belum sempat abis wirid aku dah blah... hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...