Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Thursday, June 11, 2009

Jumpa Blogger di KMC



Semalam semasa masih lagi di lobby hotel, aku terima satu sms dari acik mengatakan anak Masnurin ada di kedah medical centre. Aku minta no hp Mas dari acik dan setelah mendapat nombor itu aku terus mengsms mas. Aku memberitahunya yang aku bercadang untuk bertemunya jika ada kesempatan.

Kebetulan kami pulang dari padang besar agak awal (pening aku meround kat situ lama-lama) dan bila sampai ke alor star semula, masa masih ada untuk melawat anak mas yang sakit. Berlakulah perjumpaan yang tidak dirancang. Dalam jadual tidak termasuk bertemu dengan blogger. Terima kasih acik kerana memberi laluan. Acik cakap kakpah kono poi molawat anak mas tu. Dapek pahalo.




Tu kat atas tu gambar nurin (awin). Sian dia demam belum baik lagi. Semuga cepat sembuh.


Harini kitorang nak balik dah. Nanti kang nak singgah tepeng sat. Cikgoodin, rumah hang kat mana. Lepas tu pulak nak singgah kat KK sat. Tempat atuk belajaq dulu tu.

11 comments:

ASH said...

Cikgooden dok lena lagi apa..ha ha..
Rasanya ghumah dia masuk ke Batu Kurau sana nu..
RASA SAYA laaa..
maybe 15-20 km dari Tepeng.
no tepon pun takdak..

Tak singgah Bukit Merah lake Town ke...
Tangkap tangkap gambo tasik bukit merah tu.

Nizam.Ariff said...

Tangkap gambor tasek merah... aku nak tengok air dia merah ke tak...

Kak Ezza@makcik Blogger said...

kak

singgah KK pi makan laksa perak dan cendol kat tepi sa perak...sedap tau!

kuIna said...

anak rusa nani, br kembang ekor nie..
....
....


hehehe..

julietchun said...

amboi kak, abih pi ronda kat utara tu ye.

Yunus Badawi said...

wah kak pah cuti2 Msia sambil lawat blogger. Rumah saya tak nak singgah ke? huhuhu

sakurasa 2 said...

Kakpah
tak mau jumpa sakura ke???

pB said...

amboi kak pah ,


berjalan sakan NOOOOr

lupekanje said...

kak...balikkkk copekkk....!!
jgn lelamo kt tompek orang....
hehehe...bagus..kpah dah buek pahalo poiee utara...

Mak Su said...

sian awin, dah sihat ker?

KTS said...

dah sampai mana dah kak pah??
merry go round betul... hikksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...