Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Saturday, September 5, 2009

Photo session again......

I had my photo session at Aulad Perdana yesterday. The children were naturally sweet and photogenics. Here are some of their photos.

(aku rasabudak ni ada iras-iras sorang artis. Sapa nama dia?)







and they were born for the lens






That's all for today. Today is my tesco day.

14 comments:

ashley said...

Err..gambar 'hippo kiut' tengah panas tu kesian tengok!!
ha ha ha

Gambar last tu MAHEIIII tu!!
keh keh keh.

xiiinam said...

kak pah....

Insyirah said...

Baru nak cakap, macam kenal aje cikgu yg bertudung purple itu. Hehehe.

Semuanya comey dan lawa-lawa. Hikkss..

relaxjom said...

Oh ..arini pi Tesco ... jgn bebai2 ..

hari cuti plak tuh .. mesti ramai org

selamat beratur ... Puan

ashley said...

Syirah,
ni kakpah mesti tengah dok terlepek balik shopping.lepas bawak troli TESCO yang tayarnye melelong tuhhh..
ha ha ha
.
.
cikgu tudung pepel tu tetiba bertukar jadi HIPPO!
kui kui kui..
dia ada kuasa TRANSFORMER.

a kl citizen said...

cantik2 gambar ni

Nizam.Ariff said...

Bukan ke everyday adalah TESCO Day akak??

Tugas resmi akak: sorong troley... hahaha



larik....

Eh, jap..

Minta maah zahir dan bathin.

Larikkkk....

iina said...

gmbr last itu mmg cantik hehehe.. esok2 faris lak buek camtu.. selamat nyopping yo kak.. tolak troly jgn senget benget yo

kakpah said...

ashley, sapa yang jadi hippo. aku konpius ni

cklah, iye!..................

syirah, cikgu yang tudung pepel tu begaya haritu. baju seragam cikgu dia dah siap jahit. tu yang melaram..keh..keh..

relaxjom, akak gi tesco relax2 je...

kakpah said...

ashley, dua tiga hari ni aku rasa macam telepek je. nak bukak laptop ni pun takde daya..
oo.. yang jadi hippo tu yang pakai baju pepel tu lah ye.

cikgu, tenkiu. budak2 tu memang cantik2 pun..

nizam, akak denda kau sebab ngajukkan akak. Bagi akak kue raya dua tiga balang.

iina, smalam dapek troli yang ganteng... hehe..

ashley said...

kakpah,
takkan lah saya nak aniayakan anak murid yang MERAJUK tak nak bergambar tuuu..he he he he

relaxjom said...

r u ok ..?

is there anything bad hapen yesterday??

kakngah said...

kak.. bdk debab yg pic no. 5 tu.. cam goman ank tijah sikit2 kan....

Bashtiah said...

Salam... Dulu saya tadika aulad, yang di bandar baru bangi tu... Dah lama sangat dah, sekarang saya dah 22 tahun dah pun. Seronok jumpa blog tadika aulad di sini. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...