Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Thursday, September 24, 2009

Renungan Itu

wak Sahaman (bapa saudara)



pelbagai cerita
pelbagai rasa
pelbagai ungkapan
pelbagai kehilangan
terkumpul
dalam sebuah
renungan





6 comments:

zai said...

Salam Kak Pah..

Bila zai renung lama2..macam dia cakap kat zai plak "apa tenung2..aku ada utang kau ko ?" hehehe

Kak Ezza@makcik Blogger said...

macam rupa arwah tok saya jer..tapi tok saya ni hitam...asal dari batang kapas...

AZANI said...

muka otai..setiap satu kedut di wajahnya..ada sejarah yang tersirat...muka sayapun taklah tegang sangat dah mula berkedut baru 43 tahun...

cHeRyNa PiReS said...

dari semalam sha tgk gambo dia nieh kakpah...mg macam ada cerita tersendiri. agaknye cerite apelah tuh ye?

* wondering apelah silap dengan blogger/blog sha...thanks for visiting:)

kakpah said...

zai, haha.. kalau terasa ada hutang tu bagi je kat kakpah hehe

ezza, asal putih jadi hitam? Tak heran. Maikel jekson yang hitam pun boleh jadi putih..

azani, selalu sangat berkerut lah tu. Bila marahkan anak je kerutkan muka.. sebab tu cepat kedut kehkeh..

Sha, banyak cerita tu...

sakurasa 2 said...

Salam Aidilfitri maaf zahir batin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...