Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Thursday, October 29, 2009

Bila Panggilan Sudah Sampai

yeeeeee h'aaaaaa





Masa mengejar aku. Aku pulak mengejar masa. Akhirnya aku yang letih tercungap-cungap.



Malam besok majlis nikah kakngah.
Sabtu kenduri.
Tadi dapat panggilan mengenai pergi haji.
Sepatutnya pergi 14 November
dah jadi 4 November.

Kenduri di sebelah lelaki 7 November.
Perancangannya kami ke Kedah 6 hb
dan bermalam semalam di sana.
Nampaknya
kami akan menghantar wakil sahaja.
Kesian kakngah.


So
Confirm
Aku akan berangkat ke
Tanah Suci
Rabu depan
4 November.

Mungkin aku tidak akan bersiaran lagi
sehingga aku balik.

Semuga Allah permudahkan
perjalanan.

Salam.




24 comments:

Kak Ezza@makcik Blogger said...

kak pah,
kalau lah saya tak dapat datang sabtu ni...saya nak mintak maaf kat kak pah ya,,moga2 segala urusab akak dan prof akan di permudah kan di tanah suci. Doa kan kami agar menjadi tetamu Allah tahun depan ke...

mama kiter said...

salam Kakpah..syahdunya mama kiter bila dpat tahu kakpah akan berangkat ketanah suci lagi..Masyallah..bahagia dan bertuahnya kakpah..

Mama kiter masih tertunggu tunggu panggilan dariNYA..Selepas mengerjakan umrah pada tahun 2007, mama kiter berazam untuk menunaikan haji didalam tempuh yang terdekat..tapi apakan daya..belum tiba masanya..Allah lebih mengetahui bila..

Semuga Kakpah dan suami mendapat haji yang mabrur..Tolong panjatkan doa untuk mama kiter dan keluarga di jemput oleh Allah secepat mungkin..

Fatt Chin Choy said...

semoga selamat pergi dan kembali

xiiinam said...

Semoga segala urusan Allah permudahkan untuk kakPah....


Rasanya...kakNgah pun faham..dan meredhakan keadaan ini...mudah-mudahan majlis walimah juga lancar....


Selamat pergi kakPah...semoga dapat beribadat dengan tenang....


Rasa nakkkkkkk peluk cium kakPah sebelum kakPah berangkat.....

deeja said...

Salam kakpah....
Deeja rasa terharu bila dgr akak dh nk brangkat...Mudh2an semuanya akan berjln lancr dan dpt beribadat dgn mendpt haji yg mabrur..
kak,doakan Deeja sekluarga agar dimurahkan rezeki dan dapat menjejakkn kaki kesana ye kak..
Selamat berangkat dan selamat kembali..
Amin...

ashley said...

Oh dicepatkan sepuluh hari...
alhamdulillah.
okay kita jumpa malam sat lagi..Insya allah datang time kakngah nikah..dan sabtu juga.

umi_e said...

Salam... Semoga semuanya berjalan dengan lancar.

Kak Ngah pastinya memahami keadaan kak pah yang tidak dapat bersama-samanya menghadiri majlis di rumah pengantin lelaki.

* Keberangkatan jemaah haji tahun ini nampak agak kalut kan... sebab kawan saya pun tiba2 je dapat sms kata akan berangkat 5 Nov sedangkan jangkaannya 21 Nov. Ada lagi kawan2 yang masih belum dapat tarikh berangkatnya tau... standby je...

** Selamat berngkat ke tanah suci Mekah dan mendapat haji yang mabrur :)

Tirana said...

Selamat berangkat kak pah..semoga selamat mendapat haji yang mabrur.

AuntieYan @ Makcik Blogger said...

Salam Kak Pah,

SElamat mendapat menantu, selamat mengerjakan Haji. Semoga mendapat Haji yang mabrur. Amin!

Insyirah said...

KakPah, selamat mengerjakan haji dan moga mendapat haji yg mabrur, Amin! Mudah-mudahan semuanya berjalan dgn lancar. Begitu juga dgn walimah kak ngah nanti.

Mudah-mudahannya semuanya selamat...Amin! :-)

cHeRyNa PiReS said...

kak pah...selamat mengerjakan haji ye. kalau sha ada buat salah dan silap sepanjang melawat2 nieh, sha minta maaf. sha doakan kak pah dapat mengerjakan haji dengan baik...dan selamat pergi selamat pulang.

aNIe said...

Salam Kak pah..

Selamat berangkat ke tanah suci...semoga mendapat haji yang mabrur..

Selamat mendpt menantu...semoga semuanya berjalan dengan lancar...

kakngah said...

semoga semua berjalan dgn lancar wlaupun rancangan berubah di saat akhir..

Kak Nora said...

Salam hajah,
Selamat menunaikan fardhu haji. Semoga dipermudahkan segala urusan. Semoga mendapat haji yang mabrur.

lupekanje said...

semoga kak pah selamat pergi, selamat jua kembali..windu kak pah..

Tijah said...

all the best kak. huii. misti loteh tu kan? takpo la. semoga dapek haji mabrur yo kak. doa'an la sey dapek bebi ha. hikhik...

Yunus Badawi said...

Saya pun nak ucapakan mcm yg lain tu jugak cuma tang dpt baby yg tijah mintak tu takyah lah hehehe

uji6june said...

saya doakan akak semoga
Allah kurniakan kesihatan
yang baik sepanjang berada
di sana nanti

selamat pergi
dan selamat kembali ke tanah air

dan semoga mendapat
haji mabrur ..

Allahu Akhbar

*

Azita said...

kak pah, ita doakan moga kakpah selamat pergi dan selamat kembali. moga mendapat haji yang mabrur. moga dikurnikan Allah kesihatan yang baik dan dapat mengerjakan ibadah dengan sempurna. doakan untuk kami juga moga satu hari nanti kami akan memjejakkan kaki ke sana juga... sayu ni kakpah!!!

secangkir madu merah said...

aku doakan semoga semuanya berjalan dgn lancar.
ku pohon ampun dan maaf krn tidak dapat hadir pada hari kenduri kakpah krna bertembung dgn majlis kenduri adik ipar.. wlupun harap sgt utk menghadirkan diri disitu...
selamat pergi dan balik menunaikan haji semoga kakpah & suami mendapat haji yg mabrur..

salam peluk cium dari aku...

AZANI said...

kakpah,mohon doakan untuk diriku agar dipermudahkan mendapat rezeki pekerjaan,selamat dan keamanan bagi aku dan keluarga...semoga Allah mengurniakan haji mabrur untuk kakpah dan rombongan haji....

iina said...

Semoga selamat pergi dan balik ya kak.. InsyAllah nanti kita berjumpa lagi dalam dunia blog.. Jaga diri baik2.. dan selamat pengantin baru utk kak ngah

sonata anak kancil said...

tahniah kerana mendapat panggilan Illahi...semoga kakPah & suami memperoleh haji mabrur, dipermudahkan segala urusan- selamat berangkat & selamat kembali ke tanahair....& tak lupa,tahniah mendapat menantu....

ima said...

salam kak pah...semoga selamat pergi dan selamat kembali...dan moga dipermudahkan menjalani ibadah haji...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...