Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Wednesday, October 7, 2009

Tidur yang tergencat

Tadi semasa relek-relek sambil meluruskan badan dan melonggarkan sendi-sendi yang tersimpul, aku terima satu sms. Pelik nau bunyi sms ni.

buat apa tu datin. malam ni jadi ke. ini lam.

Aku yang dah mula nak terlelap macam bingung-bingung memikirkan apa benda yang orang ni cakap. Maka aku balas.

Err.. tak berapa paham. sapa ni.

Sekejap lepas tu satu sms masuk lagi.

ala, buat-buat lupa lah tu. kan hari ni datok pergi bangkok. dah janji kan malam ni. c@#*rlah dulu . Dah lebat sangat.

Mendidih betul darah aku. Bedebah ni samaada tersilap nombor atau sengaja nak memainkan aku. Dengan jari tergigil aku tekan huruf2 di henfon.

celaka kau. Allah masukkan kau dalam neraka jahanam.

Dan dia jawab balik.

maaf. eh.. ni bukan datin fauziah ke.



Datin fauziah ke atau bukan, soalnya ada kumpulan manusia ni yang tak kenal dosa dan pahala. Mereka ni tak takut lansung neraka jahanam. Buatnya diorang ni mampus sebelum bertaubat, kekallah kena bakar dek api neraka.

Mata aku yang mengantuk tadi terus segar bugar. Ces!!!!!

19 comments:

Ms.Lilies said...

aiyok kak...
gilo apa org tu...
yg si datin tu pun...
masya Allah...sangat keji deduanya

cHeRyNa PiReS said...

ke org nieh saje2 nak usik kak pah sbb dia tau kak pah tak suke mende2 gini?

org macam nieh susah...kak pah cakap ape pon dia buat bodoh je..

pB said...

macam macam ada ...

carca marba sekarang nie

pB said...

macam macam ada ...

carca marba sekarang nie

mamarempit said...

ayo...itu datin ade bolo anak ikan jos ke kak pah???

hawau tol si datin & anak ikan dia..keparat..laknat....
erkkk...den lak yg emo...

den ponah kak pah...tgh makan malam ngn mentuo..dapek call...maso tu tk do lai enpon² ni..taun 94 kut...

den poi angkat...dak jantan tu tanyo...leh den j***t ekau punyo...???

sialannnnn....huhhh....

sori kak pah..tumpang gerammm

ku tak sempurna said...

mata aku pun jadi sogar bugar kak pah..

hihihihi....

julietchun said...

mari kita kasi tuba ini anak ikan biar terburai isi perut.

Kak Nora said...

Pah,
Macam drama kat TV aje bunyinya. That weird woman spoiled your sleep, right

chekdenoor said...

Salam... hmm...banyak sangat dah orang yang sanggup buat dosa-dosa besar ni.....agaknyer sebab tulah dunia kita ni... panas....banyak gempa...banyak bencana..... mudah-mudah kita semua dapat menghindari perkara buruk cam tu.

ashley said...

Kasi BLOCK itu NOMBOR!!

lupekanje said...

tekajuit wak den...ingatkan kpah udah jadik datin...rsa tk mo dah ajak brenang sesamer...hehe..

tk pe kak Pah, doakan diorg dpt petunjuk, dan doakan kita dan kuarge kiter tk buat yg buruk centuh...tu yg penting.

xiiinam said...

Dajal abad ini...ha..ha..

a kl citizen said...

assalammualaikum

moga Allah jauhkan kita dari benda2 terlarang ni...
ya....datin...
oops.

umi_e said...

salam kak pah... tersilap orang lah eekkkk

* ingatkan cerita rekaan je camtu... rupa2nya alam nyata pun ada ya...

zai said...

Salam Kak Pah,

Zai sendiri pernah terima sms camni beberapa kali dan diganggu dgn panggilan2 oleh lelaki yg datang ntah dari mana..

tapi mudah jer..pastu terus blockkan nombor2 tu seme..bodohnya diaorang ni ..

zai said...

Satu lagi nak cakap..

kenyataan itu yang pahit..tak tumbuh tak melata..kalau tak sungguh, datin2 kat luar sana tu.takkan dikata dek orang...jadi Datin Wannabe kat luar tu..sendiri mau ingatlah kan...

kakpah said...

all,
sayu terasa di hati melihat ramai yang lari makin jauh dari Allah.....

Webmaster@Echam said...

Terkejut cimpanzi kak pah.... Kah kah kah... Nape akak tak publish je no tu???

u. Masyitah said...

Salam kak Pah,
eii ngerinya.malam-malam pulaks.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...