Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Wednesday, January 20, 2010

Tangkap....Jangan Tak Tangkap

Petang tadi tangan bagai digaru-garu menyuruh aku snap gambar. Tapi kalau setakat keliling rumah ni, apalah yang ada. Nak kejar pepatung, aku tak nampak pun kelibatnya. Nak kejar belalang, apatah lagi. Teringat dulu-dulu semasa berkejaran di atas permatang sawah menangkap pepatung dan belalang yang berterbangan. Seronoknya.










Okay, selamat malam.

kakpah

13 comments:

ita cutevirus said...

kak,

jeles ita nengok gambor akak nie...

cantik betul.. amek pakai dslr ek???

bile la agaknyer ita nak sambar satu ek??

huhuhuhu...

pak long said...

salam...
memang comey pic tu..buat poskad sah cun nyer..

KAKTINY said...

wah.. gambar paip kena plaster pon bleh jadi bahan.. mmg kreatif la kak pah.. hihihi...

Kak Nora said...

Wow!Very good snapshots, Hajah.Like a pro...

Yunus Badawi said...

tak sangka kakpah pandai tangkap gambar. Cayalah kakpah.

lupekanje said...

tu lah tiny...acik perati je kapla paip tuh...apa speselnye...misti ada sentimental value kak pah ngan paler paip tuh...ekekekke..

en_me said...

chantekknyee gambor.. uhuhu

xiiinam said...

Imej-imej pegun yang punya cerita di dalamnya....




...komen ckLah tentang rakaman-rakaman itu!



Wow!

kakpah said...

ita, haah la ita. sambau satu lah jugak.

paklong, hehe

tiny, kahkah... nampak gak ko ek..

nora, yb, tenkiu. belum puas hati lagi. ingat nak gi kursus fotografi la.

acik, ekau samo yo mo tini kan? bondo yang kocik mocik pun kau nampak.

en_me, huhu

cklah, rasa-rasa nak gi teluk intanlah. nak kejar cklah keliling konven dengan kamera di tangan hik..hik..

aNIe said...

Kak Pah...suka tengok gambar bunga tu...pandai kak pah tangkap...hehehe...

Tie said...

Tie suka gambar bunga tu... cantik sangat !

ashley said...

Awat KEPALA paip tu kena plaster, kakpah?
..
.
.
.
kepala aku dah imajin macam macam...ha ha ha ha

kakpah said...

anie, tie, hehe..

ashley, erk.. erk.. camana aku nak jawab ha. sebenaunya aku pun tak tau kenapa kena plaster hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...