Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Tuesday, February 23, 2010

Tungguuuuu Sekejapppp.......

Dik, pinggan ni bawak turun ke dapur

Ok..ok.. nanti jap
.
.
.
Man, kemas billik ni

Ok..ok.. nanti jap
.
.
.
Sen, pegi mandi cepat. Dah nak magrib ni

Ok..ok.. nanti jap.



Budak-budak ni kalau tak di leter sampai besoklah dia punya kejap.
Kita yang tua-tua ni selalu macam tu jugak. Kalau buat kerja selalu tertangguh-tangguh. Kejap lagi jadi besok. Bila dah sampai besok, jadi minggu depan. Lama-lama kerja tak siap-siap.


Omak e, bilo nak masak ni. Porut dah lapar tahap gaban ni

Kojaplah apak e. Tongah siapkan entry ni

Setengah jam lagi.

Omak e !!!! apak e poi makan kek kodai yo lah!!!


kakpah

20 comments:

ummi humaira said...

salam kak pah ..

biasa le tu , kat mana2 rumah pun gitu le suasananya , mau2 yg tengah ramai macam ummi nih , poning dibuatnya.

kejap yer , nanti ziarah lagi , nk urus anak gi tadika jap ...
he he he

Tijah said...

kehkehkehhh. samo naik mo anak kosan eh....

ita cutevirus said...

kakpah,

huhuhuhu... terasa kat idung taww... ehehhehe.. sian apak e kono poi makan kek kodai yo..

kakngah said...

mummy macak apa hrni..

kejap la.. [omak e tongah layan kontes]

kite dh lapar tangat ni. tak tahhan dah ni..

kehkehkeh!! bab dio sobut 'tak tahhan' tu yg ayo tak buleh tahan kak.. toghuish bg mkn.. sonyap!

julietchun said...

jangan apak e gi makan kat umah lain dah ler,ehehehehe.

Ejamaria said...

teringat masa zaman dulu2... cam tu la juga bila mak suruh ape2... la ni kena kat sendiri, bila suruh anak pula...

AZANI said...

salam hajjah,
kono batang hidung ese.....

hahaha...

tasekM said...

hahaha.... aku macam tak sangka je kak.... dasyat lagi dr aku hah~

ha ha.

:p



.

Ku Tak Sempurna said...

muahahaha....

tongah siapkan entry yg tak menahan tu

.
.

muahahaha

kayteeze said...

Tie memang geram kat anak-anak tu. Asyik kejap je.. lama-lama tak buat pun.

Kak Nora said...

Salam hajah,
"jap" "nanti kejap" "wait"....dalam 'kamus' budak-budak sekarang...
dalam 'kamus' orang dewasa pun ada juga ke?

kakpah said...

umi, budak2 ni macam2perangai. hehe.. bila suruh, ti jap.

tijah, keh..keh..sapo yang makan cili tu raso-rasolah podeh e.

ita, kah..kah..

kakpah said...

kakngah, hehe.. lapau..lapau.. seb baik dio tak cakap dah buleh makan orang dah ni sobab lapau..

juliet, hikhik.. ado omak e yang lain pulak yo. (siap ko!!)

eja, baru tau macamana rasa ye tak..

kakpah said...

azani, haha.. kompihbatang hidung.

tasek, erkk!! tu bukan aku tu. Penyamar..

kts, keh..keh.. entry pendek copek siap. kalau panjang? jawab e sehari suntuk apek e makan kek kodai wakaka..

tie, haha.. welkam to de klab.

kak nora, ader.. hehe

ima said...

salam kak pah...

setuasi yang sama gak berlaku kat umah ni...macam ne nak salahkan anak2 klu omaknya pun cam gitu gak...hehe

Webmaster@Echam said...

Salam Kak Pah,

Kah..kah..kah... kak pah pun samo ko... hahhahah

kakpah said...

ima, erk... tu bukan kakpah tu.

echam, erk.. sama cam jawapan tuk ima kat atas tu.

iina said...

wakakakah kak.. atok poei makan kek kodai ko?? nasib ado kodai makan dokek yo.. kono duk usa.. alamat masak sendiri yolah kak ;)

kakpah said...

ina, kah..kah..

lupekanje said...

hahaha...*golak kendian..org smuo dah balik dah....acik yo cam onggiler golak sowang2 kek sini...hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...