Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Saturday, March 20, 2010

Adegan lihat-lihat




Malam nanti adik beradik nak datang makan.
.
.
.
Pencuci mulut siap!!!!



Rasa, jangan tanya sebab aku pun belum rasa. Resepi cuma main campak-campak. Tapi kalau tengok gambar macam terlior je kan?

Selamat menjamu mata sekali lagi.


Kakpah

24 comments:

annie said...

kak pah ni goma btul lah membantut kan niat diet sey...toguk air liur pun dah naik badan haaa..hehehe

umi_e said...

Salam kak pah... apa namanya... puding ke?

* kalau ada lagi, calling2 lah ekkkk :P :D

Kak Nora said...

Salam Pah,
Main campak-campak, main agak-agak,
Tentu sedap air tangan kakak.

Tijah said...

nak la resepi kak oii...

xiiinam said...

...dapat jamuan mata pun, jaaaaaaaaadilaaaahh...



Slurppp......

Nizam.Ariff said...

Gabungan warna yang mewah.. ekslusif.. bercitarasa tinggi... padat dengan aroma...

Perrghhhhh!

Nizam.Ariff said...

Kak.. dah cungkit baik punye tu.. tak nak kasi secawan ke?

Hahaaha

F A R Y N said...

kak..courier sini ar!
haahaha

Erna said...

kak pah..apo tu..cerito la sikit..baru bolih ikut buek..tengok gambar je...dah sedap..

NenekPenne said...

tak baik tau kakpah buat kitaorang terliur...dosa tau.... :)

pak long said...

salam buat kak pah..
amboiiiii..macam makan kat otel 5 bintang jer..

iina said...

Kak.. den gerenti mesti sodap hingga menjilat bibir hehehe ;)

aNIe said...

Alah kak Pah...bagi jamu mata je ke...meleleh nanti airliur baby anie tau...hehehhe

kakpah said...

annie,haha.. memang sajo..

ummie, puding belum ada nama

kaknora, kakpah tengok berselera je dorang makan air tangan ni hehe..

tijah. ala..sonang yo. ekau pun tau reka..

kakpah said...

cklah, kalau dekat boleh gak bagi semangkuk.

nizam, citarasa mesti tinggi. rasa belum tau. kalau nak, mehlah datang sekeluarga akak belanja makan-makan.

faryn, bagi alamat..

erna, hehe nak kena bagi resepi ke..

NenekPenne, erk.. tak pasal2 lak kena tanggung dosa nih hehe..

paklong, hotel seribu bintanglah paklong..

iina, siap jilat sudu dan mangkuk lagi..

anie, weh.. nak ada baby ker. apasal kakpah tak tau..

Hafiz Mohd said...

Ya Allah..meleleh air liur nie..huhu..

Sedapnye makan mase2 panas camni..

ieda said...

musim2 panas nampak benda2 gini...alahai...seeedaaap...

mamawana said...

Uiikkkssss.......

Apo bondo tu?
Jelly airkrim ko?
Puding ko?

wuiissshhh...meloleh air liur atas keyboard...

kakpah said...

hafiz, mintak maap ye la hehe..

ieda, sedap lagi teguk teh o limau ais...

mamawana, haha.. ooopss...

Ms.Lilies said...

kak...nak gak rasa dijamu tang tekak ni pulak
:D

lupekanje said...

kak Pah...akak da lupekan acik ekk...masak2 sosodap, bukan nak panggey.....huhu...

kakpah said...

lilies, ko dah tau umah akak kat mana. roger je.. akak jamu tokak kau.

acik, huwaa.. jom makan dokek limau nipis je lah cik

Kunang-Kunang said...

Salam Kak Pah,

Sedap jer nampak puding tu. Teringin mencubanya. Warna warni lagi.

lupekanje said...

limo nipis kat mano kak? udah lamo tk jumpo akak...ado mondo nak tanyo..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...