Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Monday, March 1, 2010

BABY CRYING CONTEST'S RESULT..... CHECK IT OUT...

Setelah juling-juling mata masuk rumah contestants dan melihat-lihat gambar anak-anak yang semuanya comel-comel belaka, maka dengan ini kakpah istiharkan pemenang.

Yang tak menang tu bukan bermakna anak tak comel. Sebab semuanya comellah kakpah pening nak pilih. Tapi seperti yang kakpah dah bagitahu, pemilihan bukan berdasarkan kecomelan semata-mata tapi juga kekreatifan gambar itu diambil.




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pemenang pertama:
dengan hadiah RM 50.00 dan buku Bacalah Aulad
jatuh kepada

MARYAM



5 hadiah saguhati
dengan topup sepuluh ringgit dan sebuah buku Bacalah Aulad
jatuh kepada



















Kepada yang menang, tahniah dan kepada yang kurang bernasib baik... jangan kecil hati. Anak-anak anda sungguh cute................... I love them all.


Untuk papa, mama, makcik kepada anak-anak comel di atas, sila

1. bagi account number untuk kakpah masukkan RM50.00 (maryam)
2. emailkan kakpah alamat untuk kakpah hantarkan buku
3. bagi nombor telefon untuk kakpah masukkan top up.

email kakpah: teepahanim@yahoo.com

Sekian. Nak contest lagi tak?


kakpah

22 comments:

xiiinam said...

ckLah nak nagis jugak lah kalau macam ni...
Uwaaaaaa.....



Hi..hi...

Mak Su said...

kah kah kah, masyallah... memang dorang tu menangis dengan penuh semangat ek.... beriya-iya mengeluarkan airmata tu...hehehe

tahniah buat pemenang :)

kakngah said...

tahniah2! nampak kesungguhan menangis di situ...

kak.. buek kontes omak menagih lak hahahaha!!!

kucingorengemok said...

yahu, ah poh jr menang

jap nak cari sapa guna pre-paid boleh kita top up kan... tq kak pah! :)

NURUL said...

congrats sume!!!

NURUL said...

congrats sume!!!

Wansteddy Tales said...

xde rezky huhu tp sonoknya join contest ni sbb k.pah mmg sporting. rajin jengah blog tnya kbar. wat contest best2 lg k.pah. insya'allah nk join lagi ;)

ita cutevirus said...

tahniah.. tahniah....

mumma said...

salam k.pah..
thanx k.pah,bg pihak sara ;-) bila mama tunjuk gamb dia ni n bgtau dia menang dpt buku tu bukan main suke lg n tepuk2 tgn coz tgk gamb dia ada kat sini ;-)
ok dah email k.pah dah,once again,10q k.pah

xiiinam said...

kakNgah...
kalau nak buat contest omak menangis...kena tambah frasa dalam kurungan...(paling buruk)



ckLah rasa ckLah boleh menang...ha..ha...

im - mamababahworld said...

semua baby yang nanges cute2 ..rase cam nk cobit jer pp sorang2..geram..hehehe..

Maryam deserves because, she cries sesungguh hati pon nampak comel lagik..;)

Congrats to all winners..;)

Salbiah bt Karim said...

alhandulillah dpt saguhati,
kak pah, buat la lg contest.

Erna said...

Tahniah pada pemenang..comel2 kak pah..budak2 tu..memang pening kak pah nak memilih..

ima said...

salam kak pah,
anak ima, siaisy tu menerima kekalahan ini dgn hati terbuka, katanya dia akan mencuba lagi nanti dengan bersungguh2 menangis...hehehe.

hang_lipur said...

huhuhu... sedihnyer lagi ujam... tak menang rupanyer... nways congrats kepada sumer pemenang!!

indahhouse said...

salam kak pah,
hihi. comel2 semuanya walaupun nangis. tahniah kepada semua pemenang. :)

Uda said...

salam..
alhamdulillah.. dpt sagu hati.. rezeki adik yang memang suka menanggis
terima kasih pada kak pah yang menganjurkan kontes ini....

pak long said...

salam baut kak pah...
fuhhh buat koleksi pic nangis ni memang cun ni...

Farah Shady Noor said...

terima kasih pada kak pah yg menganjurkan contest ni. juri nya kak pah ke? sengit sungguh..semua comel!

Farah Shady Noor said...

terima kasih pada kak pah yg menganjurkan contest ni. juri nya kak pah ke? sengit sungguh..semua comel!

Ambo said...
This comment has been removed by the author.
Ambo said...

Akhirnya Babah Maryam menjengah juga blog Kak Pah.. Terima kasih Kak Pah.. Terima kasih kepada PulutBakar yg mula2 introduce pertandingan ni.. Terima kasih kepada Mama Maryam yang snap gambar tu..Terima kasih pada semua.. Sebenarnya baby kecik tak elok dibiarkan menangis lama2 :-) (Betul tak Kak Pah ? hehehe..itu cuma pendapat saya..1st time join photography contest..tak sangka bleh menang :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...