Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Sunday, April 11, 2010

BERSUKAN LAGI HARINI.








The weather is unpredictable these days. It is blarring hot and the next thing you know it is overpowered by a stormy heavy rainfalls. And so goes our usual complaints.

When I opened the window in the early dawn, I breathed in the crisp warm air. And I know it was going to be a fine day. We really needed the good weather as we were having some actions again at the stadium and this time it was with Pasti. The weather was fine. Much too fine that makes me bathed with sweat from head to toes.

Here are some of the photos that I snapped during the events. Be free to browse...


This is the owner of this blog. A mother of eight grownup children and a grandmother to a grandson.

.
.
.

Them...... in actions....















their sibblings....




.
.
.

For surely events like this strenghtened the bonds between mothers and children...




.
.

And this lady.. isnt she looks familiar? Patutlah rumah berkunci je dah sebulan. Asek main dslr je te kau.... D3000 wo..


Ashley.. sudah sudah lah tu.. Dah ramai dah orang bagi salam kat rumah ko tu. Bukak!!


.
.
.
Water!!!!!! water!!!!!!!!!!...............



One of the anak bertuahs. Heehee.. aku pun bertuah gak..



The occasion ended at almost 11.00. Everybody was happy. Those who had their numbers announced as 'bertuah' were very much happier (including me).
.
.
.
Restoren ayam penyet from where I stood. Depan stadium ma....

So, that's how my story goes today.

19 comments:

kakngah said...

kak.. gambar tong kuning yg jatuh tu xdo ko??? hahahaha!!!

bdk debab yg tarik tali tu kan.. nampak osah gagah eh...

Ena said...

owyh..

ari sukan upernyer.. dengan Tadika Pasti? anak ena yg sulong tu pun kat pasti juge.. Tp pasti sekitar Ampang la.. Setakat nie x de sukan lagikk.. Kalau ada pun si kakak x dapat join sbb asthma.. huhu.. cian ank dare sy tu.. arini pun ada lawatan ke taman burung.. tp x leh g gak.. sbb masih batuk2 lg.. x per la.. x der rezeki si kakak nak p ngan kawan2 dier la..

cantekkk la gamba2 kak pah nie.. sgt clear.. :)

Kak Nora said...

Hajah,
Nampak bonding 'mothers and children', fathers,???

ashley said...

WAKAKAKAKAKKA...
hadui la itu ASHLEY!!!
rumah sudah buka, tapi masih tarak bubuh perabut baru..

iina said...

Kak Pah.. today also a lovely day.. bright and sunny.. Thinking going off to carboot.. but I think sleeping is better.. hehehehe.. Majulah bersenam utk tubuh badan kak.. ;

annie said...

kak pah sepiking lak, tak ghoti nak layan..hahahaha, apo2pun enjoy kak pah kan...hidup sukan!!

Ms.Lilies said...

cam nak berlari2 lak rasanya haaa

pak long said...

salam buat kak pah....
ooo mak kau....ooo pocot...ha..melatah pak long sebab nak baca ent3 kena makan epal....kita rabun ayam kak bab-bab omputih ni...jadi layan gambaq jer la...
majulah sukan untuk kak pah..

Yunus Badawi said...

org mcm saya ni kalau datang boleh dapat hadiah cabutan bertuah tak? ngeee

kakpah said...

kakngah, osah tolupo eh nak amek gambar tong kuning tu wakaka..

ena, bebudak kalau ada asma ni susah hati dibuatnya.

Kaknora, hehe.. fathers sibuk kulu kilir bawak kamera ..

ashley, perabot lama dan antik pun laku per..

kakpah said...

iina, tu lah pasal. Dah tigo minggu tak gi joging ni. Besukan ngan bebudak ni kira senam gaklah kan?

annie, haha.. sajo nak lopeh gian.

lilies, ko jangan nak bolari2 plak. Kang tebarai kang..

paklong, melatah plak ko ye hehe

yB, ko tergolong orang yang bertuah tak?

Kunang-Kunang said...

Salam Kak Pah,

Seronoknya tengok aktiviti yang kak pah buat ni.

Menyihatkan mengembirakan dengan insan-insan kecik ni.

kayteeze said...

Seronok laa.. kita dah lama tak suka-suka gini. Teringin nak jadi budak kecik semula !!

tasekM said...

ni yg ada rasa nk angkat dslr juga nih... he he.



.

kucingorengemok said...

budak pakai tudung ngan kepala lutut terkeluar tu la paling best, hehe

kakpah said...

kunang2, memang menyeronokkan kak ani.

tie, rindu kan zaman dulu-dulu..

kog, haha.. tu aktiviti pakai setokin dan kasut. Nak cepat, dihangkatnya seluar sampai ke lutut..

kakpah said...

tasek, hehe.. tetinggal plak ko. Rembat satu lar..

maza said...

nice pics.. and great shot..

its no easy to snap a moving pic.. but u have done it great..

good try though! .. hehhehe

kakchik said...

seronoknya tengok gambar-gambar cantik yg dirakamkan. macam pro je jurukameranya. terasa suasana hari sukan dan kemeriahannya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...