Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Sunday, April 25, 2010

tak nak tidur tapi mata mengantuk

Salam.


Jumaat. Lepas sesi praktikal solat dan zikir, anak-anak bersiap-siap untuk pulang. Aku duduk memerhatikan sambil melayan mata yang berat. Tak semena-mena aku menguap.

Ummu mengantuk ke

Haah. Mengantuklah pulak ummu ni.

Jom kita tidur nak?





Err tak apa lah. Ummu tidur kat rumah je lah.


kakpah

19 comments:

kakngah said...

ummu dh kantoi...
hahahaha!!

pak long said...

salam buat kak pah...
sesitif betul pemerhati tu kan kak pah..

thunbergia said...

sungguh mengantok kanns,

salamm,

ashley said...

Ummu, tidor pun okay what...
kan kan kan??

ashley said...

Tidur pun sebahagian dari seni diri..
wakakakaka..
kalau takleh tidur, susah gak.

xiiinam said...

Errr......nak tidur sebelah ummu boleh?






babab.....nak?

:)

Azita Zain said...

salam hari minggu kakpah. ngantuk yea? sya pun ngantuk gak sbb mlm td cuma tidur sejam setengah jer... jom kita tidur...!
:)

cHeRyNa PiReS said...

ummu...sha pon ngantuk nieh. nak dodoi boleh?!

hehehe...windu kat kak pah. lama tak dpt jenguk sini. apa khabar?

Yunus Badawi said...

Hari Jumaat mmg sedap tidur termasuk masa khutbah hehehe

Ms.Lilies said...

tido kat umah blh landing2...
kan ummu kan.. ;)

Kak Nora said...

Salam hajah,
Mana tak mengantuk....tengahari, cuaca panas, dibelai angin sepoi-sepoi, letih layan budak-budak...sedap tidur.

kakpah said...

kakngah, lenkali kalau nak menguap aku gi masuk bilik air.

paklong, sebab tu tak boleh buat tak betul dengan bebudak ni.

thunbergia, sungguh seronok kalau dapat melayan ngantuk

ashley, kalau kita buat sesi tidur dalam jadual waktu agak2 okay tak..hehe..

kakpah said...

cklah, meh sini ummu tepuk eh.. silap.. ummu lepuk lepuk..

azita, salam. apasal ko tak tidur. Sebok masak ke..

sha.. sehat.. kakpah pun lama tak ke sana. Pergi mana yang sempat je. Dah tak larat nak jalan tua-tua ni..

yB, yang tu aku tak leh nafikan.

lilies, kat rumah boleh buat macam2 gaya

kaknora, salam. Tengaharilah paling ramai setan bertenggek agaknya.

aNIe said...

Hehehe...diorang plak ajak umu tidur...

Ku Tak Sempurna said...

ummu klu dah tido tak reti nak bangun..

.
.


hihihi

kakpah said...

anie, macam tu lah dia anak2 ni..

kts, pandai je ko nak ngutuk aku ek..

Nizam.Ariff said...

Kak, aku sokong cadangan mengajar anak-anak tentang tatacara tidur yang sempurna... secara teori dan praktikal.... hahaha

a kl citizen said...

jom tdo kak pah
baik untuk jantung...

kakpah said...

nizam, bagus cadangan ko. Boleh masukkan dalam silibus.

cikgu normah, haha..jom..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...