Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Saturday, May 22, 2010

Aku yang nak kena mop ke

Ummu, go to toilet.

No, cannot.

Dia tunduk sambil meneruskan kerja yang disuruh buat.

Kejap lagi,

Ummu, nak kencing.

Tak boleh.

Aku jeling-jeling ikut tepi mata. Aku tengok dia menguis-nguis pemadam dengan pensel warna.

Ummu, dah tak tahan ni. Nak gi toilet.

Mukanya dah ada riak mahu menangis.

Tak bo...........

Kakpah!!!! kang tobarai budak tu kang kek situ ekau jugak yang nak kono mop!!!!

Hik..hik.. sesekali menyakat bebudak ni hilang tension jap.


kakpah

12 comments:

Ena said...

heheheeh..

kelakar la kakpah nie.. camru pun boleh ye.. :P

kak Erna said...

kak pah..sian budak tu kono sakat..kok yo terburai..bukan..satu kojo kak pah..banyak kojo..nak mop lantai..nak mandikan dio..nak ganti baju e..hoohoo..banyak kojo kak pah..

Ku Tak Sempurna said...

mop gantung kat mana kakpah??

.
.


:P

annie said...

haiyo kak pah ni..batu karang budak tu sok sapo nak jawab..hehehehe

xiiinam said...

Ya lah kak Pah...jangan2 budak tu baru belajar berpisah dengan pampers..he..he..

kakpah said...

Ena, hehe.. saja nak menyakat

erna, iyo.. takdo kojo carik kojo kan? anak sapo lah kono sakat tu..

kts, tosangkut kek pagar belakang dapur

annie, wa..kaka..takdo e nak batu karang do.

cklah, hehe kira praktis menahan le gitu kan?

a kl citizen said...

kejam kak pah mi....
sian kat budak tu ya.
tapi, saya pun kekadang saja bergurau ngan budak2 yang asyij nak gi toilet ni... saja tak bagi. last2 bagi jugak

F A R Y N said...

cekgu kejam!

ahahahaha...

aNIe said...

Kak pah...tobarai ko?

kakpah said...

cikgu nomah, kekadang saja menyakat. Ada bdk2 ni cakap je nak pegi toilet tapi hilang dalam bilik mainan tepi toilet tu..hehe..

faryn, hehe...

anie, tak tobarai. Tak mop..

AZANI said...

salam hajjah
buat kejutan ye...ha ha ha.....

Yunus Badawi said...

kakpah kijaaaammmmmmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...