Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Wednesday, May 5, 2010

Mencari Kepuasan

Salam.



Tukar rumah baru lagi.

Anai-anai banyak.


kakpah

19 comments:

ita cutevirus said...

bertukar la kak... selagi akak belum puas...

cantik umah baru akak...

kucingorengemok said...

"BERTUKARRRR"

pB said...

salam Kak Pah



tukau lagiiii

Kak Nora said...

Ada banyak masa bolehlah try itu ini sampai puas.Free pula tu.

thunbergia said...

nyamfaahh kat anai2 kanns,

salamm,

DAMAI IMPIAN D'BANGI said...

Hai..ni pakai kontraktor mano lak ni. Habih hilang lombu-lombu k.pah. Nak ternak kupu-kupu lak dah. kupu-kupu siang tak po jgn kupu-kupu malam kan..

Ms.Lilies said...

ceriaaaaaaaaaaaaa
ai like!

julietchun said...

anai2 sangat bahaya, mari kita bertukarrrrr :P

kakngah said...

wah kakpah.. sekelip mata rmh baru dah... nice..

KAKTINY said...

tukar kak tukar.. selagi daya... asal hepi.. hihihi...

Yunus Badawi said...

Jgn lupa panggil Rentokil

kak Erna said...

kak pah..saya tak berani nak tukar2 sangat kak pah..takut hilang..nak suroh anak selalu2..nanti dia kata..emi punya blog ke..mak..kata dia..alahai...

lupekanje said...

aiiikk..lombu udah lari ye kak pah...

annie said...

KAK PAH, den makin betambah-tambah jelessssss.................

kakpah said...

ita, nak puas tu yang susah tu

kog,, tukarrr

pb, tukau..

kaknora, haha.. anak kita si imah tu yang buat.

thun, anai-anai ni serangga perosak. Memang patut kita nyampah kat dia.

yati, kontraktor yang sama haha..

kakpah said...

ms lilies, you like, ai lagi like hehe

juliet, jomm..

kakngah, sebulan sebijik rumah, lamo2 jadi toke.

tiny,tak taulah bertahan berapa lama ni.

YB, dah panggil tapi tak datang datang

erna, kakpah pun tak berani buat sendiri. takut hilang terus. Ni anak yang buat.

acik, lombu kono ponyakit. Tanaman abih mati sobab komarau

annie, ko jangan jeles.

Zaitun said...

Salam hajah

Tukar berapa kali pun takpe asalkan bahagia.

Saya linkkan ya.

iina said...

kak.. jgn lupo lopeh nie boli racun anai2 yo.. hehehe.. apo pun color umah kak.. pada den kan kak.. kan kan.. akak totap cantik hehehehe ;)

kakpah said...

zaitun, salam. kalau sendiri yang renovate alamat hancurlah rumah ni..haha.. sebab tak pandai.
anak yang jadi kontraktor.

iina, kau memang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...