Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Sunday, May 2, 2010

Satu Pencarian

Salam


Besok abah buat operation katarak dan abah relek saja.

Ros!! kau nampak tak jam atuk, tanya abah pada ros.

Tak nampak tuk. Di dalam bilik air mungkin. Nanti saya tengok. Ros meluru masuk ke bilik air dan keluar semula, Tak ada di bilik air tuk.

Eiii.. manolah atuk lotak

Tuk..tu.. yang atuk pakai di pergelangan tangan atuk apa tuk, kata ros yang sudah mula mengekek.

Abah pun ketawa sama.


kakpah

5 comments:

Kak Nora said...

Atuk dah tuo, tapi ado juo yang mudo-mudo dah macam atuk!

kak Erna said...

salam kak pah..tak po..esok atuk dah operation..tak do sapo bolih mengekek lagi dah..he he.tapi itu yang seronok bagi cucu2..anak2 saya sampai sekarang..kalau ada ape2 mesti sebut dulu..atok camni..uwan camtu..semua tu kenangan kak pah..

DAMAI IMPIAN D'BANGI said...

Atok tu nampak jer cool...dalam hati dup dap dup dap sapa yang tau. Didoakan mudah-mudahan selamat semuanya dan mata atok kembali terang macam permata hijrah.

a kl citizen said...

kak pah, cantiknya template baru ni

Ena said...

wahhhh..
cantekknyer template baru kak pah nie.. ijo jekkk.. sejuk mato memandang!..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...