Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Saturday, September 18, 2010

Abah dan Abah-Abah

Abah


Abah, aku tengok sangatlah gembira bila ada anak cucu cicit dan anak-anak buahnya datang beraya di rumah aku dan sekali gus menziarahinya. Sengehnya panjang. Kepada cucu cicit dan anak buah yang belum datang menjenguk, luang-luangkanlah masa tu.


Abah-abah



Bagi mereka yang mempunyai anak-anak kecil yang lasak dan susah untuk dikawal, eloklah pakaikan abah-abah keselamatan. Memang ada pendapat pro dan kontra tentang penggunaan abah-abah ini tetapi kalau kita rasa penggunaannya lebih mengarah kepada kebaikan apa salahnya kita menafaatkannnya.

Maka berkuranganlah kes anak-anak hilang di pusat membeli belah kerana emak asyik memilih itu ini.

kakpah

6 comments:

Ummi Humaira said...

salam eidul fitri kak pah...

beruntung kak pah masih punyai abah , tp ummi dah kehilangan ayah 19 thn lalu ..
semoga arwah ayah ummi , arwah mak kak pah dan arwah ibubapa rakan2 yg lain bahagia di sana ..buat semua AL FAATIHAH .... ameen .

Ms.Lilies said...

slamat raya kak...
haihhh bilala nak pi umah akak ni...bos beso xdok...bos kecik dlm hr lg...


wiken ni abah saya datang...overnite sblm ke n9

yehaaaaa

kucingorengemok said...

biar anak menangis kena ikat dari kita menangis anak hilang

kakpah said...

ummi, selamat hari raya ummi. dah selesai puasa 6?
alfatehah untuk mereka yang telah tiada.

lilies, akak pun ntah bila bila nak pegi jenguk si kecit tu.

kog, setuju macam ko cakap

aNIe said...

Abah2 tu memang berguna bila berada dalam kesesakan orang ramai bersama anak kecil...betul tak kak? Kerana kalau dah hilang menangis airmata darah pun tak guna

kakpah said...

anie, haah.. biar ada pandangan orang lain macam tak bagus je pakai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...