Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Monday, October 4, 2010

Anda kenal Kanak-kanak Ini?



Info tentang kanak-kanak ini.

- berkulit putih
- comel
- berambut curley
- kuat merajuk
- kuat menangis
- kuat melalak
- suka menyorok belakang kerusi apabila kehendaknya tidak dipenuhi
- mengada-ngada
- kuat bercakap
- kuat merengek untuk mendapatkan sesuatu










Info tentang gadis ini.

- berkulit putih
- comel
- rambut tidak curley
- kuat merajuk
- menangis menyorok-nyorok
- kuat bercakap
- kalau bercakap tidak tahu nak berhenti
- rumah terasa sunyi kalau dia tidak ada
- kuat merengek untuk mendapatkan sesuatu
- rajin bantu emak di dapur
.
.
.
.
.
.

Kanak-kanak itu telah menjadi seorang gadis

.
.
.
.
.



info tambahan;


Semalam majlis konvokesyen UIA. Dengan bangganya dia (mak dan ayah juga) menjadi salah seorang graduan yang menerima ijazah undang-undang dengan kepujian setelah bertahun-tahun memerah otak dan keringat.



Fatimah AzZahra...
jadilah seorang peguam yang menegakkan undang-undang
jangan gunakan undang-undang untuk 'menegakkan' kamu
tahniah
and we always love u



26 comments:

Ms.Lilies said...

Gobunya time kocik dulu..

Congrats!

~Kak AZZ~ said...

Sapo ni kak..??

Anak akak ehh...??

Memang osah gobu ehh... hehehe...

Apapun, TAHNIAH untuk dia dan semua yang memberi sokongan...

anymz said...

hahaha..mulo2 se ingat info tntg kanak2 hilang..
congrats to fatimah.ehem2..kalo perlukan pertolongan leh lah contact anak kakpah ni yo

kak long said...

tak kona...
tapi banggo ngn kejayaan anak2 kakpah...tahniah..!

Kak Ezza@makcik blogger said...

ada loyar dah dalam famili kak pah..so ..dont play play aarrr

ejaMaria said...

owh... sudah bole di pinang ;p

AuntieYan said...

Salam Kak Pah,

Bahgianya dapat anak yang menyejukkan hati. Tahniah untuk si gadis, tahniah juga untuk mak ayahnya.

kakngah said...

tahniah imah...

logo sikit ghaso eh kan kak... dah lopeh belajar..
lopeh ni poning nak kojo lak..hihihi!!!

julietchun said...

tahniah. dan tahniah utk omak abah juga kerana berjaya mendidik dia :P

Mak Su said...

tahniah! terharu sy menengok kejayaannya :)

tasekM said...

tahniah....

tomei2 sungguh..



.

iina said...

Cute ye kak.. hehehe skrg pun cute gak.. ahh tak lamo laei kak pah menantu lak kan ;)

Nizam.Ariff said...

Tahniah...
cepat sangat masa berlalu.. dah besar panjang...

kak Erna said...

kak pah tahniah untuk anak comel yang telah jadi dewasa dan telah berjaya..juga tahniah buat ibu bapa yang telah berjaya mendidiknya..

Insan Marhaen said...

dan tak lama lagi akan dipetik orang...

dila~noor said...

kak pah..sy hr2 jenguk sini..tapi tak pnh komen..harini komen sebab nama anak kak pah same ngn anak saya..
semoga zahra saya akan berjaya mcm anak kak pah =)

amin...

chik said...

tahniah untuk peguam muda. tahniah juga untuk kakpah yang telah mendidik dan membesarkan fatimah azzahra hingga berjaya begini.

kakchik

lupekanje said...

tahniah untuk imah....
minggu ni anak acik lak....heheh..

lupekanje said...
This comment has been removed by the author.
ieda said...

tahniah...org suka bercakap mmg sesuai jadi lawyer..

nazaTIMsuria said...

wahaha tharu nye!!
thx sume yg wish. thun dpn iAllah ada laei tp diploma yo.ekeke
tq mak dgn ayah atas sume sapot duit n moral.tanpa kalian sape la sy.ekeke

kakpah said...

Salam semua. Harap2 jawapan dari nazaTIMsuria telah menjawab komen anda semua. Dialah Fatimah Azzahra...

rezeki said...

salam kak pah

tahniah kak

semoga menjadi anak yg membahagiakan kedua org tuanya dunia dan akhirat

insyallah

kakpah said...

pak itam, tenkiu. itulah impian ibubapa kan..

KAKTINY said...

kak pah tetiap tawon tgk anak org grad (bebudak tadika tu leerrr.. ). tapi, bila tgk anak sendiri yg naikpentas, rasa bangga kan.. hihihi..

(anak2 pon rasa puas ooo.. bila mak ayah dia terharu dan bangga tgk dia naik pentas...)

kakpah said...

tiny, haha.. ni kepala tengah pening sebab konvo budak2 tadika tak lama lagi ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...