Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Friday, October 29, 2010

Graduan

Sesi tahun 2010 ini sudah hampir sampai ke penghujung. Ahad ini hari graduasi anak-anak yang berumur 6 tahun. Lepas itu, hari persekolahan cuma ada beberapa hari lagi sebelum cuti panjang dan sebelum anak-anak ini melangkah ke alam persekolahan yang lebih mencabar.

Bakal graduan untuk sesi 2010:








Semuga tabah menghadap hari-hari yang mendatang wahai anak-anak. Semuga kejayaan dunia dan akhirat akan sentiasa kamu kecapi.

p/s.
Gambar diambil oleh photographer profesional. So, kualiti gambar mestilah lebih baik daripada yang aku ambil, kan begitu? Tapi ada juga suara-suara yang mengatakan badan mereka mengembang dalam foto tertentu.
Tak dapek den nak nolong e...


14 comments:

kucingorengemok said...

badan kembang dalam gambar memang salah fotografer! hahaha.

kak Erna said...

kak pah..sodeh tak nak pisah ngan budak2 tu..
tak po lah kombang kak pah..gambar yo..budak2 tu kan totap come..

secangkir madu merah said...

tahniah buat pelajar2 semua... tamat sudah satu babak...selamat dtg ke alam persekolahan yg lebih mencabar...
tahniah juga buat tenaga pengajar,tahun depan mengajar anak2 baru pula.... tak habis2 kan kakpah selagi terlarat ya...

nazaTIMsuria said...

asal gambar tak cantik?? photographer u r fired!

iina said...

Kembang?? takpo kak leh edit kuncup balik.. hehehe ;)

Selamat mengkonvokan bebudak yo kak ;)

DAMAI IMPIAN D'BANGI said...

amvooii...Aulad Mesra terlebih mesra sudah..gambar luar dari biasa. Lain kali kitaorang pun nak posing outdoor camtu jugak voleey..he..

Ena said...

alahai.. comeinyer..

anak ena ada gak aritu .. tapi gambo nye lom dapat lagi.. mrmm..

Kak Nora said...

Tahniah kepada Pengetuanya!
Tahniah kepada guru-gurunya!
Tahniah kepada murid-muridnya!
Aulad Mesra terus maju!

Insan Marhaen said...

untung budak-budak la ni ya.. kecik kemetot macam ni pun dah jadi graduan...

kakngah said...

kojap yo dh ujung tahun....

TOKMA said...

Cecomel tul kekenit tu semuanya...suka nengokkan.

ckLah@xiiinam said...

tahniah...

Kakzakie said...

Salam Kak Pah,

Titik permulaaan dan hasil sebuah pengajaran yang akan berterusan dipergunakan untuk dunia dan akhirat. Insya-Allah.

Nik Ha said...

Salam, nak minta ijin copy gambo Aulad Perdana :)tapi saya rasa gambar2 yg kak Pah ambik lagi lawo..terang.ni mcm telebih effect blur sket.pendek kata cikgu2 lagi lawa secar live la ;)he..he..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...