Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Sunday, October 31, 2010

Konvokesyen dan Pendaftaran

STICKY POST

(i)


Konvokesyen Tadika Aulad 2010
Tarikh: 31 Oktober 2010
Tempat : Dewan Anwar Mahmud
Universiti Kebangsaan Malaysia
Masa: 8:30 pagi - 12:00 Tengahari

(Hanya untuk pelajar 6 tahun berserta keluarga sahaja)


(ii)

PENDAFTARAN 2011

Untuk Maklumat
Sila Hubungi No: Telefon Yang Tertera
Di Sidebar
Atau
email: kakpah@gmail.com




13 comments:

Mak Su said...

wow! dahsatnya.... kat ukm!

kakpah kena tag, http://ceritakosong.blogspot.com/2010/10/melayan-tag-dari-nanaruzana.html

kakpah said...

maksu... nantilah ek bila kita free..

Hayatcemresi said...

ma┼čaallah!

ckLah@xiiinam said...

Dah kembali lagi musim konvo ya kakPah...

Ingat tahun lepas, akak begitu sibuk dengan konvo, dengan majlis walimah anak, dengan nak pergi buat haji....

Memang superp kakPah!!!


***dah hampir setahun ulang tahun pertemuan kita. Kih..kih..

kakpah said...

cklah, kejap je masa berlalu..
ish.. kejapnya..

ibuintan said...

minggu akhir persekolahan yang sibuk ye, kak pah..

hebat tempat konvonya... syabas

Kakzakie said...

Salam Kakpah,

Hari ini semua anak kakak menduduki peperiksaan akhir tahun. Doakan anak-anak kakak berjaya.

Anak-anak Kak Pah lagilah ramai. walau anak org. tapi dididik macam anak sendiri....

farah hamirdin said...

belum lagi minggu akhir sekolah. masih lagi perlu ke sekolah sampai cuti penggal bulan 11 nanti.

kakpah said...

ibu intan, memang tengah pening kepala ni. Sibuk je kepala pening..

kakzakie, didoakan kejayaan untuk anak-anak.

aRoL said...

salam,
bestnya budak2 ni, konvo pun kat UKM..

luahfikiran said...

SALAM,
SEMOGA SEGALANYA BERJALAN LANCAR. TAHNIAH ! TADIKA AULAD NI TAK JAUH DRPD RUMAH LF (100 METER JE )

Azita Zain said...

salam kakpah...
grand buat konvo kat ukm. moga2 mereka akan konvo betul2 kat sana satu hari nanti...insyaallah.

AuntieYan said...

Salam Kak Pah,

Graduation dah selesai. Tahun baru nanti tentunya ramai murid baru.
Kalau Tak silap, anak jiran Kak Yan pun belajar kat Aulad Kak Pah...Kak Yan nampak uniform dia bersidai kat ampaian.

p/s :....passtt..errr tahun depan tak de keje kosong ke kat Tadika tu???...ada sorang makcik nak pencen nih..... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...