Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Monday, October 18, 2010

HADUYAI..


Dah tutup dah tapi dibukak semula.
Dah susun dah tapi berterabur juga.

Yang di tepi sudah diketengahkan.
Yang di bawah sudah di ataskan.

Kejap-kejap kelentang kelentung.
Kejap kejap gedegang gedegung.

Kejap-kejap " jangan tarik!!"
Kejap-kejap "letak balik!!!"

Yang patut diikat sudah diikat.
Yang patut ditambat sudah ditambat.

Yang patut mengadap ke depan sudah mengadap dinding
Yang patut lepas bebas sudah berjaring



Faris..Faris...

13 comments:

ckLah@xiiinam said...

Haip Faris....
Opah Lah jentik jari tu karang tau!


:)


Comel cucu kakPah!

Ms.Lilies said...

Hehehe

Xdo faris sok sunyi akak nnt ;)

kak Erna said...

kak pah.ala..dulu kak pah kata..anak lagi hebat..apa ada pada cucu tu..baru sikit tu..faris manja manja je dengan wan dia tu..
faris..buat lagi ye..tu yang badan wan menten je tu..banayk berlari melayan faris..he he..bila la nak jumpa dak comel ni..geerraaammmm yo tengok gambar dia tu..

iina said...

bilo lagi dio nak buek camtu.. hehehe.. ari tuh dio main gelas dlm lemari.. lopeh nie?? hehehehe.. dah dio yg sorg kan kak ;)

kak long said...

alahaiii..comel eh...!
uwan eh kekocik marin apo tah laie gek eh...camno cam tu la cucu eh....

Insan Marhaen said...

suka hati miker ler...

kakpah said...

cklah,kpah pulak tak sampai hati nak jentik haha

lilies, memang.. kok tak datang sehari, macam ada benda yang tak kena..

kakpah said...

erna, barulah tahun2 kebelakangan ni nak melaram sikit rumah ni. skarang.. dah takdo bondo boleh susun ateh mejo. aleh mejo pun asek kono tarik je. ish..ish..

iina, tu pun naseb baik bolum ado yang pocah bodorai.

kaklong, kakpah kekocik marin.. hikhik.. baik sopan santun yo..

IM, begitu le gamaknye..

Ena said...

heheh..

budai2 memg suka main kat tangga kan.. tapi kalo dah selalu lama2 dorang jd biasa.. tapi kalo sorang dua tak pe la.. kalo ramai2 dok main harus la pasang mende camtu.. :D

Kakzakie said...

Salam Kak Pah,

Bila di bawah nak tahu apa di atas
Bila di atas nak tahu apa di bawah

Itulah jadinya goyang sini
tak dapat sini lari ke sana

Biar opah maintain dan sihat
tak perlu jogging lagi penat....

kakpah said...

ena, kang tak pasang takut jatuh.. dah bebudak ni pulak suka sangat main kat tengga ...

kakzakie, salam.
dulu masa anak kecik2 berangn2 bila dah besar bolehlah cantik2kan rumah. tapi bila anak2 dah besar, hehehe cucu pulak yang menyepah. sabau jer la..

kakngah said...

alahai cucu uwan.....

DrSinga said...

dulu anak..
sekarang cucu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...