Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Monday, November 1, 2010

KONVOKESYEN AULAD

Konvokesyen Aulad 2010 selesai sudah semalam Ahad 31 Oktober. Terima kasih kepada guru-guru yang berkerja keras untuk menjayakan majlis. Terima kasih juga diucapkan kepada ibu bapa yang memberi sokongan padu. Terima kasih tidak lupa juga untuk anak-anak yang menbantu menjadi mc dan jurugambar. Tidak lupa juga pada bibik dan ayah faris yang aku kerah untuk ngangkut barang-barang.


Bercerita melalui gambar:




































Sekian dimaklumkan.



26 comments:

kak long said...

sebaik n9 kalah,kok tak den bwk bebdk ni melawat bahau..kiu kiu kiu...!

mummyseri said...

Salam kak pah, ceria n gembira semua anak2 tu yek..suke plak tgk..
kalo dok dkt sana blehlah anta anak skolah situ gak..bestlah nmpak..
apadaya jaoh kite ni..

al-lavendari said...

tahniah atas kejayaan kelantan dan penganjuran konvo !

pB said...

cayalah

Ms.Lilies said...

congrats kak pah n team..
selesai sudeh majlis kekanak

julietchun said...

cikgu2 pun dah buleh tarik nafas lega :P

tasekM said...

kasi tgk la gambar anak boye tu....

:)



.

kakngah said...

adeeb konvo luso...
nebes nih!

Zaitun said...

Tahniah kakpah... akhirnya semua selamat.Cikgu dan murid2 pun seronok,murid ada uniform cikgu pun ada uniform.... cantik.... cantik.
Saya dah pindah blog baru.
mamasya2.blogspot.com

Tijah said...

hehehhee. mana mak boye tu kak???

ashley said...

TM ngan Tijah,
aku rasa next konvo, aku nak hangkut REAL BOYA dari Melaka.
Letak depan pentas tu..
kasi ruang bernafas sikit..
SOSAK NAPAS DEN ooooo

iina said...

Wah kak.. mmg happening ler kak.. gbr last tuh musti bebudak tuh raso glemer abis heheheh ;)

Insan Marhaen said...

kalau ibu_suri baca n3 ni, mesti dia manangis kerana teringatkan kenangan manisnya semasa mengajar di tadika 3 tahun dulu...

kini anak muridnya ramai. dan ada yang mula memasuki sekolah menengah..

kakpah said...

kaklong, haha.. bahau pun pokan koboi jo kaklong..

mummyseri, kat tempat u pun banyak tu yang berkualiti. Sama je..

kakpah said...

al-lavendari, kita tak sokong kelantan hehe sebab kita ni pure nogori hehe..

pb, caya..

lilies, haih.. dah bernapas dah ni. Kalau tak semput je manjang..

juliet, tak lama lagi cuti sekolah, yea..

tm, gamba anak boye ada kat rumah ashley

kakpah said...

kakngah, apo plak ekau yang nebes..

zaitun, o ye ke.. patut la tengok blog tak berupdate je.

tijah, mak boye ado kek bawah kau tu.

ashley, aku kesian betul kan boye hang. kena panic attack..

iina, last sekali semuo naik pentas nyanyi konvo song. tapi tu lah.. tak cukup tompek ado yang bersilo ateh lantai.

IM, kesian ibu suri. Bekas anak murid kpah dah ada yang jadi ibu.. bapa...

rezeki said...

salam kak pah

meriah sungguh konvo buat sianak2 kecil ni

beruntung mereka semua , kala kita dulu tadika pun tak kenal hehehe

DrSinga said...

tak dapat ku bayangkan kesabaran dan kejeritan kamu semua...

Mak Su said...

bestnyer! tentu parents happy. tahniah kat penganjur :)

kakpah said...

pak itam, zaman sekarang tak leh nak samakan dengan zaman kita hehe..

dr singa, aku penyabar orang nya.. erk..

maksu, begitulah harapannya.

KAKTINY said...

dh settle convo anak-anak kecik kak pah.. sekolah anak tiny hari ahad ni..

suka tgk persembahan bebudak tadika.. so cuutteee.. hihihi..

Ena said...

cantik semuanya..

dulu tengok gambo sendiri.. skrg tengok anak2 pulak.. kakpah tengok "cucu" puak kan!.. Alhamduillah..

faraulah said...

Salam Kak Pah,

saya ex student Prof dulu...
Prof bukan kat UM lagi ke?

kakpah said...

tiny, dah setel.. alhamdulillah.

ena, kakpah dulu tak merasa pun konvo monvo ni. tadika pun takde hii..

faraulah, salam. erkk.. malulah pulak hehe. Prof dah beralih angin pergi upsi..

HASRUL NIZAM said...

salam ukhwah dan salam kenal:)

Comelnye anak2 ni, semoga mereka menjadi insan2 yg soleh dan solehah, amiin :)

kakpah said...

hasrul, salam.. insyaallah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...