Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Sunday, November 28, 2010

Mesti ada had..


Dapat satu flyer semasa ke kedai beli udang dan sedikit sayur. Aku tak sempat nak jeling apa yang diiklankan sebab tangan penuh. Aku selit saja di celah plastik.

'tengok ni mah, apa ke bendanya ni', aku hulur flyer pada imah sebaik masuk ke tempat memandu.

Imah mengambil flyer dari tangan aku dan membelek-belek.

'ni h'a.. kursus matematik cuti sekolah untuk pmr dan spm. Hantar adik okay gak ni mak'

'Hmmm.. okay gak. Tempat?'

'Dia kata tempat
.
.
.
terhad'

Rasa macam nak ketawa ada, nak bagi penampau jepun pun ada juga kat budak imah ni......

33 comments:

kak long said...

boto la tu...!kehkehkeh..!
namo pun loyar kan?hehehe!

anymz said...

kihkihkih...itu lah loyar namo eee..loyar bughuk pun takpo

*kak, sey dah jawap tag dah..
peace kakpah..mokaseh ingat kek sey

tasekM said...

hahaha.... imah, ai leb yu. ahaks.


.

kak Erna said...

kak pah..soba..soba..simpan penampau jopun tu elok2..guno an..masa2 kecemasan yo..bukan untuk anak2 he he..

Tijah said...

adehhhhh. adehhhhh...

buek laieeeee. talk to my lawyer laie kannn.

adoi la. tak abih laie berair bijik mato nih ha...

Cikgooden said...

betul la tu....hahahha..inesen,

kakngah said...

ayo ai...
gen sapo la dapek eh tu...

Ena said...

ekekekke..

lawak spontan!

ieda said...

hahahahahaha..
jawapan yg tepat...

kakpah said...

kaklong, memang loya.. jangan sampai loyo dah..

anim, oo dah jawab ek. nanti den poi cek. nim, somalam jumpo makcik yah kau kek pasa. Soboleh aribuan ni nak jumpo yot pulak.

kakpah said...

tm, ko kalau nak gunokan poguam, konteklah imah ni haha..

erna,memang soba ni

tijah, osah tekau.. tak tokato botul.

cikgooden, hahaha.. sabau je la.

kakngah, gen oghang molako.

kakpah said...

ena, agak2 boleh masuk rancangan spontan?

ieda, hahaha

Ms.Lilies said...

Ikut omak eh la tu

Hahahaha

iina said...

Wakakakakah kak.. cubit udah lah kak jgn tampar lak.. tulah like mother like daughter hehehe.. lainkali suh dio baca bismillah dulu kak ;)

kakpah said...

lilies, omak e okay per..

iina, tak tau lak loya bughuk ni buleh menurun hehe..

rezeki said...

salam kak pah

hehehehehhe
mesti menurun dari kak pah ni hehehe

kakpah said...

pak itam,hehehe..

Zaitun said...

kakpah...Kadang2 kita beriya serius pada satu2 topik tapi anak2 melawak itu yang buat nak menampar.

Kakzakie said...

salam kakpah,

like daughter like mother. ha..ha..

Aku said...

Hahaha....

mesti buat-buat muka comel lepas tu...

julietchun said...

kot kasik penampau kang kena saman pulak kakpah, hahahahhaha

kucingorengemok said...

kakpah, apa poskod terhad tu? nak hantar surat ke situ lah... hehehe :)

Kak Nora said...

Raja lawaklah Immah ni!

ashley said...

bagi jaaa Wak Jepun kat budak tu!

ckLah@xiiinam said...

Sana panampar....di sini lempang! Huih, garang2 mak mak pagi2 ni...

Ku Tak Sempurna said...

penampau jepun sama ke dak ngan penampau korea


ihihi

Kasih Firdaus said...

hahahahahah
sambil feeling2 awek muda lepas ni.

Mak Su said...

kelakau, hahaha

kakpah said...

zaitun, anak2 skrng tak macam dulu takut kat mak bapak haha

kakzakie, ehmm..ehmmm..

kakpah said...

nizam, nanti dia kan cakap.. memang comel punn..

juliet, tu yang aku takut tu

kog, haha tak masuk dalam peta.

kak nora, memang boleh tahan.

kakpah said...

ashley.. kehkeh.. kena tanya dengan wak muji ni.

cklah, musim cuti ni cklah haha.. asek nak menampau je. Lepas ni boleh buat lempang pulak.. oopss. lempeng..

kts, kena penampau jepun boleh berterabur gigi. penampar korea.. tak tau ar.

kasih firdaus, teruskan berfeeling haha


maksu, haha..

nazaTIMsuria said...

aiiii... den tak bosalah. loya pon tak besalah. kuang3

tasekM, i lab u threeeee huahahaha

~Kak AZZ~ said...

Hahaha.. Boto la dio jawab cmtu.. Lenkali kono la tanyo kek mano tompek ehh... Jujur jopan ehh tu... hehe..

Bukan sonang nak jumpa org jujur skang ni kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...