Followers

jom klik

TADIKA AULAD HAS BEEN MOVED TO ANOTHER LOCATION. CLICK HERE IF YOU WISH TO GO TO TADIKA AULAD

Friday, February 25, 2011

HAPPY ANNIVERSARY

 25.2.1979
25.2.2011
 .
.
.
.
i wanted
to write a poem
but could not find
the apropriate words
to match my feelings
so
i say this instead
i loved you before
i love you now
and i'll love you even more 
in the years to come
and 
saying thank you
may not be quite enough
for your endurance
to my ups and downs
and
for accepting me 
as what i am

HAPPY 
32nd 
ANNIVERSARY
to my dearest husband



35 comments:

AZANI said...

salam hajjah
selamat ulangtahun perkahwinan hajjah

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Kak pah semoga hari ni dapat berbahagia ngan suami tersayang menyambut Anniversary yang ke 32.

kakcik said...

Selamat ulangtahun perkahwinan yang ke 32 buat kakpah dan suami. Semoga berpanjangan kasih itu ke akhir hayat. :)

ibuintan said...

as salam kakpah,

so nice, selamat ulangtahun perkahwinan ke 32 kakpah, semoga terus kekal bahagia dan berkasihan hingga hujung nyawa

rezeki said...

salam kak pah

selamat menyambut jubelee besi hehehe

insyallah bahagia dunia akhirat

alhamdulillah

Kak Ezza@makcik blogger said...

salam aniversary buat akak dan Dr..

go lah hineymoon kak...tempat yang akak pergi lepas akak kawin dulu...tapi jangan bawak cucu...hahaha

kak long said...

hepi anniversary kak....
request apo dari prof.....hehehe!!!

~ Cik Azz ~ said...

Selamat menyambut ulangtahun perkahwinan ke-32 kak.. Moga rumahtangga akak bahagia dan ceria selamanya..

Ado buek makan2 tak kak..? Hehehe...

Mamarempit said...

selamat ulang tahun kak pah....moga diberi kebahgiaan hidup di dunia & akhiratt....aminnn.....

taun 79? uik...den baru nek derjah 1...

Kakzakie said...

Asslamu'alaikum Kakpah,

Congratulation!! 32 years is not only a number but its a long journey with full of memories. "Happay Annvessary"

May Allah bless you, hubby and the family as well....

Ummi Humaira said...

salam kak pah...

semoga berbahagia dr dunia hingga akhirat....

indahhouse said...

Salam kak Pah,
Happy anniversary buat kak dan suami. Moga bahagia sehingga ke akhir hayat dan tercapai segala impian. :))

bujal X said...

kucing pun pandai baca kitab.

kekal bahagia sampai hujung nyawa makcik~~

kayteeze said...

Alhamdulillah... :)

Kita aminkan semua doa-doa kalian kat atas ni hehehe....

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Kak Pah,

Selamat Ulang tahun perkahwinan. Semoga Allah berikan kesihatan yang baik, murah rezeki dan kasih sayang yang berpanjangan untuk kak pah suami isteri serta anak-anak.

kakngah said...

selamat ulang tahun utk kpah & prof.
semoga kekal bahagia & dikurniakan kesihatan yg baik keduanya...

maso kpah menikah ni.. ayo baru 5 bulan. comel gilo ayo jam tuh!

bilo laei nk timo menantu nih... hrtu dh kempunan tolo pindang.. kehkehkeh!!!

Kak Nora said...

Selamat ulang tahun perkahwinan, hajah! Any surprise from him?

anymz said...

hepi anibesari kakpah..semoga kekal hingga ke hujung nyawa..
waaah!lomantik gitu dapek gak bersama hingga kini 32 tahun.
thn 79 tu ese baru 15 thn..sdg gadis sunti lagi..hehe

(kalau makcik se,yot tau se panggil kakpah akak mampuih se kono bebel nih)..

SeKunTum LaVenDer said...

Hepi Anniversary kakpah & hubby! ;)

Zaitun said...

Happy anniversary kakpah semoga berbahagia dan kekal selamanya.

Mana celebrate?

Ms.Lilies said...

kak...

saya lahir tahun tu tp dalam perut omak laie....hahaha...



hepi eniverseri kak!
Bahagia selalu :)

h4ni3 said...

happy anniversary kakpah..
semoga bahagia, kekak berkasih sayang hingga ke syurga :D


kakpah kawin masa umo saya 4 bulan! hehe

tasekM said...

happy anniversary kak...

32 tu...
nnti perturunkan petua pd kita ye.





.

Tijah said...

alahai suwit ehhh!

happy anniversary kakpah & bos. semoga kekal bahagio sampai kehujung usia.

amin.

Ena said...

happy anniversary kakpah.. Moga bahagia didunia & akhirat..

julietchun said...

Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kakpah dan asben
Allah selamatkan kamu

takde makan2 ke kak?

ashley said...

atuk Faris elergik kuching ek?
.
.
.
hepi anibeseri serri..

kak Erna said...

kak pah..happy annivesary
alhamdulillah..semoga terus berbahagia dikelilingi orang2 yang disayangi..

ejaMaria said...

owh.. seusia saya perkahwinan kak pah... tahniah.... moga bahagia hingga ke akhir hayat...

secangkir madu merah said...

fuuuhhhhh, romantiknya kakpah...


selamat ulangtahun perkahwinan semoga terus berkekalan dan bahagia di dunia dan akhirat...amiiinnn..

Aku said...

aku nak nyanyi:

" Selamat Pengantin Baru.. bahgia ke anak cucu..."

berjela komen tak berjawab ni kak, tidur lewat makan kek banyak sangat ek? Huarr..huarr..huarr...

cikmanggis said...

selamat ulang tahun perkahwinan yg ke 32 thn buat kak pah&Suami.Semoga berbahagia hingga akhir hayat.

Mak Su said...

tahniah buat kakpah dan suami sempena anniversary ke 32 tahun..... dimurahkan rezeki, kekal dunia dan akhirat, ramai cucu-cucu yang akan memeriahkan rumah :)

kakpah said...

Salam buat semua,
Ni memang kenyang makan dan honeymooning.. sebab tu komen tak berjawab-jawab haha..
sebenarnya tersangatlah sibuk sehingga tak sempat nak buka lappy walaupun hati tak menyempat-nyempat nak menjenguk blog sendiri.

terima kasih diucapkan kepada semua yang memberi ucapan selamat dan kpah mengaminkan kepada semua doa-doa tersebut. Kakpah harap hari-hari tua kakpah akan tetap menjanjikan kebahagiaan.

tkasih.

azieazah said...

Tahniah KAK PAH.

Selamat Ulangtahun Perkahwinan.
Moga bahagia hingga hujung nyawa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...